|
Wątek:
|
Za 11 miesięcy Pyrzowice będą mogły odprawiać 3,5 mln pasaże
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.30.151.*
|
Data wysłania:
|
2007-07-13 00:23
|
Temat:
|
Infrastruktura lotniska z punktu widzenia pasażera
|
Treść:
|
1.Kino dla pasdażerów oczekujacych na spóźnione loty z uwagi np. na warunki meteo lub techniczne samolotów. 2.Wyodrebnione pomieszczenia sypialne /budzenie przed odlotem// dla pasażerów w interesach /zmęczenie i stres najlepeij zwalczyć snem/, 3.Połączenie z mistem /bezkolizyjne -autobus, małe busy pod konkretny adres/-nie brać przykładu z W-wy. 4.Bary i kawiarnie z rodzimą kuchnią /promocja Polski/, 5.Bezkolizyjna odprawa lotów /mylne podehjścia do monitorów z nr lotu i celem podrózy/ w W-wie można się w tłoku pomylić i odprawić na inny lot/, 6. Oznaczenia dwujezyczne w tym po Polsku /emeryci i osoby starcze/. 7.Łamanie barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich na odcinku -posadzka odpraw-podłoga samolotu/ bez przsiadania się osoby niepełnosprawnej na inny sprzęt lub tzw,"nosidełko" /polskie lotniska komprompitacja/. 8.Klimatyzacja pomieszczeń hali głównej, hali po odprawie paszportowej, komunikacji wewnętrznej między halami/ przed odlotem. 9.Brak personelu pomocniczego dla osób przylatujacych z zewnątrz /brak obsługi pasażera zagranicznego po przylocie do Plski tzw. pomoc przy bagażach, wskazania miejsca odjazdu do hoteli, brak tablic dla łączy telefonicznych i i ewentualnych kabin ozmównic telef.
|