|
Wątek:
|
LOT kupi A350?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 24.98.174.*
|
Data wysłania:
|
2007-07-10 06:25
|
Temat:
|
Airbus-Boeing
|
Treść:
|
Czytalem pare komentarzy na ten temat.Wypowiedzi sa amatorskie i przesiakniete mowiac delikatnie niechecia do amerykanow ,typowo plytkie w ocenie.Oczywiscie ze 787 jest szczytem techniki,budowany na najnowszej technologi dostepnej obecnie na rynku swiatowym. Mozliwe ze airbus bedzie tanszy i na lepszych warunkach sprzedarzy ale to tylko ma przewage nad 787 na short run jak my tu mowimy.Oczywiscie na long run 787 zdecydowanie bije airbus. 787 bedzie budowany w 3 roznych wersjach w zaleznosci od zasiegu i ilosci pasazerow. Zasieg od 14200km do 15700km i od 210 do 330 pasazerow.Predkosc podrozy rowna Mach 0.85.Jest to sredniej wielkosci samolot o parametrach rownych najwiekszych samolotow obecnie budowanych. Samolot jest budowany z composite materials i specjalnie skonstruowana konstrukcja samolotu i skrzydel powoduje ze samolot zuzywa 20% mniej paliwa niz jakikolwiek obecnie samolot na swiecie.Nowe silniki budowane przez General Motors i Rolls-Royce wyprzedzaja obecnie budowane silniki o 2 generacje pod wzgledem technologicznym.Samolot jest latwy w obsudze i w eksploatacji co drastycznie obniza koszty eksploatacji. Specjalna uwage zwrocono na wygode i komfort pasazerow . Nie ujmujac nic airbas 787, jest zdecydowanie lepszy wybor nawet jesli trzeba zaplacic za niego drozej.Tak na marginesie wspomne tylko ze Boeing zaprojektowal i obecnie przeprowadza testy nad nowym modelem samolotu tak zwanym Flying wing o pjemnosci 1000 pasazerow i zasiegu 2 krotnie przekraczajacym obecne mozliwosci samolotow jako odpowiedz na airbus 380.
|