|
Wątek:
|
Kłopoty z Ecco Holiday
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-09-09 12:22
|
Temat:
|
bezstronny
|
Treść:
|
czytam to wszystko i jedno mi przychodzi do głowy, po co sie pani w tą umowę pakowała, trzeba było być normalnym agentem, i sprzedawać inne oferty też, a może pani sprzedawała pod szyldem ecco innych touroperatorów??? a tak chyba nie można (dostałem od firmy heksa mail z ofertą triady) czy tak ma wyglądac współpraca na licencji, z tego co wiem to wyłączność.
terminy płatości? a może na dwa dni przed upływem któraś z pani pracownic, wykonałaby telefon do klienta aby mu przypomnieć - skoro tak o niego dbacie - to chyba w waszym interesie jest aby dopłacił drugą rate. nie wiem jak jest na licencji ale powinni wam wypłacac prowizje dopiero po drugiej racie!!!
mam jeszcze tysiące uwag do pani Kumik i chetnie je tu zamieszcze jezeli ktoś chce sie dowiedzieć czegoś wiecej, a jest czego - nie jest ona świeta i niech nie szleje bo w sądzie to nie ma szans. a to wiem bo jestem prawnikiem który korzystał z usług biura pani Kumik
|
Odpowiedzi:
bezstronny [2005-09-14 20:38 999.999.999.*]
umowa licencyjna nie oznacza wylacznosci na sprzedaz oferty!! odpowiedz » nie ma takiej możliwości [2005-09-09 15:57 999.999.999.*]
po pierwsze nie mógł Pan dostać oferty od firmy Hexa bo maile pochodziły od Ecco Holiday, po drugie proponując klientom rózne oferty nie przypisujemy im organizatora ak odpowiedz » triada [2005-09-09 18:38 999.999.999.*]
Z tego co widzielismy na stronie triady jest Pani ich agentem a tak nie powinno być z tego co wiem triada jest konkurencją dla Ecco nie wierze że dostała Pani zgodę na jej sprzedaż przy podpisaniu umowy ja jestem my takowej nie dostalismy agent odpowiedz » bezstronny [2005-09-09 16:58 999.999.999.*]
aaaa!!! uderz w stuł a nożyce sie odezwą. czyli jednak coś w tym jest skoro pani sie tak tłumaczy:). nie wiem od kogo dostałem maila (imie i nazwisko) bo już w tej chwili nie pamietam, ale myśle ze mógłbym to odszukać. co do kompetencji tych pani pracownic - nawiasem mówiąc nie wiem czy to były one czy pani bo osobiście nie znam, to cóż różnie z tym bywa, delikatnie mówiąc. biuro a raczej agencja bo chyba takową pani posiada jest utozsamiana z włascicelem - generalnie tak bywa, a w pani przypadku na pewno, jak sie robi tyle ruchu wokół siebie. nawet bym tematu nie poruszył, bo wiem ze różnie bywa w biurach i jak jest ciężko i grunt pali sie pod nogami to sie człowiek łapie czego sie da, innych też. zdecydowałem sie napisać tylko z tego względu że ponoć dzieje sie pani wielka krzywda i że to wina tylko ecco. w to nie wierzę i nigdy nie uwierzę, nasz kraj jest tak poroniony że wystarczy na kogoś nakrzyczeć, podać do mediów informacje nie prawdziwe, oczernić itd a nic mu nie grozi patrz lepper, tvn program uwaga fakt i inne tego typu. widze ze pani K. też podąża tą chorą drogą oszczerst i pomówień nie dając wcześniej wytłumaczyć sie innym (tu akurat ecco) - ciekawy jestem bardzo jak wyglądałaby konfrontacja z pane prezesem ecco przy świadkach, czy dalej byłyby to te same oszczerstwa czy może już wtedy spuściłaby pani tonu. nie twierdze że ecco jest idealne, pewnie też mają wiele na sumieniu choć 2 razy byłęm z nimi na urlopie i jestem zadowolony - dostałem to za co zapłaciłem, cena = jakości nie mogłem oczekiwać czegoś innego za tyle il zapłaciłem, w przeciwieństwie do wielu polskich oszołomów-turystów. ale to co wyprawia pani K. na tym forum to jest już chamstwo!!! teraz tylko czekac aż to wszystko bedzie na tvn albo w jakiś gazetach. I wie pani komu zrobi krzyde, nie ecco bo oni sobie pradzą jeda nieudolna współpracownica nie spowoduje katastrofy. ucierpią na tym pani koledzy i koleżaniki z branży inni agenci, którzy nie mają lekko a to pani wystąpienie tylko przyspoży im problemów z klientami, bo jacy są wszyscy wiemy. tak że gratuluje działania i jak tak dale pójdzie w tej polsce to nie bedzie tu lekko. ciekaw jestem tylko co Pani K. bedzie teraz robić - bo ja bym na pewno u niej nie kupił już żadnej wycieczki. odpowiedz » bezstronny [2007-05-14 14:05 212.76.37.*]
Prosze mi wytłumaczyć co jest stuł - coś od stuły? odpowiedz » a.kumik [2005-09-09 17:17 999.999.999.*]
1. nie posiadam agencji, 2. nikogo nie straszę, 3. ecco wczoraj odmówilo komentarza 4. TROCHĘ PAN NIE JEST JEDNAK BEZSTRONNY ;) jak widać. 5.Proszę przeczytać tekst jeszcze raz i pewnie Pan zauważy, że chodzi o to, że jak ktoś decyduje się na wykupienie licencji to nie można jej zrywać ot tak, bo sie ktoś obraził. I oto w tym wszystkim chodzi odpowiedz » BŁAŻEJ [2005-09-09 15:16 999.999.999.*]
"również miałem okazje korzystać z uslug Pani Kumik i ma Pan racje mi też zaproponowano triade A kobieta zero klasy bardzo nieprzyjemna a tak nie powinno być przy obsłudze klienta ja chętnie posłucham o Pani Kumik może Pan napisze jeszcze coś ciekawego odpowiedz » klient [2005-09-09 17:16 999.999.999.*]
miałem doczynienia z tym biurem, ot kilka moich przypadków 1. obsługa tego biura jest żałosna, dzwoniłem na pytanie ile kosztuje pobyt dwójki dzieci w jakimś tam hotelu, pani odpowiedziała mi że nie wie, na moją prośbę aby sprawdziła padła odpowiedź że teraz nie ma czasu bo ma w biurze klientów i nie bedzie mi udzielać takich informacji... ale to chyba nie były jakieś tródne do sprawdzenia informacje 2. bedąc już na miejscu w ścisku panującym w biurze, jedna pani obługiwała a dwie na zapleczu rozmawiały o jakiś kosmetyckach czy coś, wiem bo robiły to bardoz głośno. na moje pytanie czy może ktoś mi powiedzieć dlaczego nie ma dwóch osób do obsługi skoro biurko było wolne padła odpowiedź ża teraz ma przerwe, jak w poprzednim ustroju?!!! 3. wpłacając zaliczke u pani K w biurze na oferte z ecco prosiłem aby dąła mi potwierdzenie że jest rezerwacja zrobiona, zapewnienia pani że wszystko jest ok i żebym sie nie martwił, jakoś mi nie wystarczały ale żonie mojej niestety tak(przyznaje mój błąd ze jej zaufąłem) i wyszliśmy z biura. pani miała nam to wysłac mailem bo drukarka sie zepsuła - co sie okazało chyba nie tylko drukarka była zepsuta ale coś wiecej. ponieważ maila nie było w poniedziałek jak przyszedłem do biura okazało sie ze rezerwacji nie ma, miejsc już też w tym hotelu i musieliśmy zrezygnować z wyjazdu na tenryfe. i usług tego biura. zaliczkę zwrócono mi ale dopiero po 4 dniach. dlacego kożystałem z tego biura bo znajomy polecił - po co go słuchałem nie wiem, natomiast wiem jedno NIE POLACAM NIKOMU TEGO BIURA FATALNA OBSŁUGA GBUROWACI PRACOWNICY NIEKOMPETENCJA nie dziwie sie ze ma pani teraz problemy odpowiedz » drogi klieńcie [2005-09-11 10:27 999.999.999.*]
taka jest kolej, pierw przyjmujemy klienta który sie pofatygował do biura a dopiero leniwców którzy sobie obdzwaniaja po wszystkich biurach i wysmradzają przez telefon odpowiedz » bardzo dobra opinia [2005-09-13 22:12 999.999.999.*]
klient dzwoni i chce wszystko uzyskać telefonicznie,nie wolno mu odpowiedzieć że inny klient siedzi przed obsługującym, bo się obrazi, a najlepsza jest konkurencja, jest czasami złośliwa do bólu znam takie panie nawiasem mówiąc sprzedające wcale nie kiepsko oferty aby zniszczyć konkurencję np.wpada taka pseudo właścicielka agencji chce kupić w ciągu 1 min. wczasy dla córki i głośno komentuje przy innych klientach w biurze że to bardzo marna oferta i nic nie mamy , tylko ta pani nie wie że niektórzy ją znają w biurze, pozdrawiam tą beznadziejną właścicielkę agencji, życzę jej dalszych sukcesów w sprzedaży, miła pani stare dobre przysłowie, kto pod kim dołki kopie sam wpada w nie, nie czerwieni się pani w tym momencie??? odpowiedz » kto [2005-09-09 18:55 999.999.999.*]
zanim zaczniesz komentowac cokolwiek i podszywac sie pod klienta ( to jest typowo branzowy portal, a zatem obecnosc twoja na tym portalu wydaje mi sie mocno podejrzana ) to naucz sie pisac po polsku prostaku lub prostaczko.Zbyt grubymi nicmi szyjesz by nie odczytac w Tobie najemnika pana doktora. Kiedy płaci sie 42.000 pln (brutto)+ meble za 15.000 to ma sie prawo egzekwowac podstawowych praw wynikających z umowy.Proponuję zajrzec do słownika wyrazów obcych i przeczytać znaczenie słowa franchising.Równie podejrzany wydaje mi się fakt, iż wczoraj jakoś nie było reakcji negatywnych natomiast dziś odezwała się cała rzesza najemników R.Ra na tym portalu odpowiedz » Piotr [2005-09-09 19:26 999.999.999.*]
I tu się mylisz. Nie jest wielkim problemem znaleźć w sieci wasz portal. Jestem klientem. Dlaczego tu jestem? aby wiedzieć, kogo unikać. A najlepsze wiadomości w tej kwestii są na portalach branżowych. Nie mam nic wspólnego z Ecco, ani z żadnym biurem czy agentem. Jestem waszym klientem. Wyjeżdżam co roku za granicę. Jeździłem z różnymi, jak wy to nazywacie, operatorami. Raz było lepiej, raz gorzej. Ale zawsze była jedna zasada - sprzedawca zawsze przekoloryzowywał ofertę. Zrobicie wszystko, aby sprzedać, a poźniej niech się martwi organizator. Wiem co mówię, bo jeżdżę od 15 lat. Więc jeśli są reklamacje ze względu na rozbieżności rzeczywistości od oferty, to raczej z waszej winy a raczej waszych pracowników. Byłem z Ecco na wakacjach i nie mam większych zastrzeżeń, tak jak i moi znajomi. Ot, oferta jakich wiele. Ceny też średnie, nie nazwałbym tego zdzierstwem. Zdażało mi się płacić drożej. A odnośnie konfliktu agentki z organizatorem: To jest biznes. Gdyby biznes dobrze się rozwijał, to nie doszło by do rozwiązania umowy. Gdy nie wiadomo o co chodzi, to na pewno chodzi o pieniądze. Nie podoba mi się sposób, w jaki agentka załatwia sprawę - jak dziecko - drzeć się jak najgłośniej to może inni ukamieniują wskazanego zanim ten się zdąży wytłumaczyć. Tak nie postępują dorośli, poważni ludzie, pani Agnieszko. Nie pierze się publicznie takich brudów. odpowiedz » Piotr [2008-01-16 00:39 81.190.89.*]
Panie Piotrze, Z przykrością i pewnym ubolewaniem stwierdzam, że jednak jest Pan w błędzie. Nie mam nic wspólnego z biurem p.Agnieszki. Jestem właścicielem biura podróży w Gdyni, jednym z agentów Ecco. Dawno temu, kiedy Ecco było w "lepszych rękach" sprzedawaliśmy sporo wycieczek tego organizatora. Niestety, jak ktoś to już słusznie wcześniej w postach zauważył, po zmianie właścicieli wiele się w tej firmie zmieniło na gorsze, a przede wszystkim stosunek do reklamacji. My mamy umowę podpisaną, ale nie sprzedajemy ecco od 2 lat, z rzadka zdarza nam się podpisać umowę i tylko i wyłącznie wtedy, gdy klient się uprze! Jest wielu dobrych organizatorów usług turystycznych na naszym rynku. Po co pchać się w złe interesy?! Natomiast współczuję pani Kumik. Ja jestem po prostu agentem, ale pewnie nieźle bym się wkurzyła, gdybym miała umowę licencyjną! A tak już zupełnie przy okazji i do klientów: też obsługujemy najpierw klientów w biurze, a dopiero potem i tylko gdy jest na to czas, klientów którzy dzwonią. Tak już jest i już! Jeśli klient się obraża to niech dzwoni na wakacje lub do innych wyspecjalizowanych biur w sprzedaży na telefon. Ja nie poproszę klienta w biurze, żeby teraz siedział cicho jak mysz pod miotłą, cierpliwie tracił czas, bo oto KTOŚ raczył wykonać telefon do biura odpowiedz » brawooooo [2005-09-09 19:38 999.999.999.*]
Bardzo dobrze Panie Piotrze Pani Agnieszka już nie odpowie bo poszła pracować hmmm maluje paznokcie??? odpowiedz » idioci zawsz wśród nas [2005-09-11 10:29 999.999.999.*]
znalazł się ten co najwięcej wie o pracy w biurze turystycznym odpowiedz » nie było takiej sytuacji [2005-09-09 17:47 999.999.999.*]
nie pobieramy zaliczek bez dokonania rezrewacji. nie mielismy nigdy przypadku zwrócenia zaliczki. w naszym biurze nie pracują 3 panie, tylko pani i pan. ja bardzo rzadko bywam, z racji innych obowiązków. nie mamy przerw w pracy biuro jest czynne od 10-19. jesli twierdzi Pan, że był naszym klientem to proszę podać nazwisko, i skoro znajomy polecił to chyba był zadowolony. ścisk owszem czasem jest a to akurat powód do zadowolenia. proszę nie wymyślac na siłe. ps. moje problemy nie wynikają z kontaktów z klientami tylko z innego powodu, pewnie Pan to zauważył na początku forum. ak odpowiedz » A.Kumik [2005-09-09 15:55 999.999.999.*]
Szanowni państwo. Po pierwsze licencja ma prawo sprzedawać inne oferty i wraz z licencją otrzymałam umowy z innymi touroperatorami za pośrednictwem ecco. Po drugie pragnę państwa poinformować, że nie jestem sprzedawcą w tym biurze, mam od tego dwie kompetentne osoby, więc trudno mieć ze mną do czynienia, no chyba, że ktoś wejdzie na zaplecze biura Pozdrawiam agnieszka kumik odpowiedz » ak [2005-09-10 14:33 999.999.999.*]
chciałam Państwu przypomnieć że tematem tego forum nie jest "kto lubi bądź nie lubi agnieszki k." tylko to, że zawierając umowę partnerską a taką właśnie jest franchising, powinno się traktować drugą stronę jak partnera a nie jak śmiecia, który można sobie wyrzucić kiedy się chce. To już nie ta epoka w naszym kraju. Pozdrawiam odpowiedz » a.Kurnik [2005-09-09 16:34 999.999.999.*]
dziewczyno szczere wspołczucia odpowiedz » może kórnik przez "ó' hihihih [2005-09-09 18:31 999.999.999.*]
Dokładnie ta Pani robi sobie z formum kórnik i gdacze jak kura odpowiedz »
|