|
Wątek:
|
Rozżaleni turyści atakują w Internecie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-09-09 11:17
|
Temat:
|
Rozżaleni turyści atakują w Internecie!
|
Treść:
|
|
Odpowiedzi:
GOUVES PARK RESORT KRETA CZY KTOŚ BYŁ ? [2007-07-24 14:22 87.239.27.*]
nowa itaka czy ktoś był z nimi w tym roku na krecie ? prosze o odp odpowiedz » GOUVES PARK RESORT KRETA CZY KTOŚ BYŁ ? [2010-07-07 14:17 79.166.200.*]
Diterekogili om is uofil m anehm proplem soukar is it wekafort not prosopiko apleroto perisina kai fetina is tripakhs malakas fornet manatzer den jkraoyz resatoran .Thre goybes park proplem manehm eyro.... odpowiedz » GOUVES PARK RESORT KRETA CZY KTOŚ BYŁ ? [2008-10-08 13:17 77.114.194.*]
Też byłam tam rok temu to moja wypowiedz przed wyjazdem jest tam super ja jestem bardzo zadowolona .Polecam Nową Itake bylam z nimi w tym roku na Kanarach na Teneryfie tez super nie mam żadnych zastrzeżen ,będe jezdzić tylko z Nimi. odpowiedz » GOUVES PARK RESORT KRETA CZY KTOŚ BYŁ ? [2008-10-07 10:40 212.160.132.*]
tak byłam i polecam Azi odpowiedz » GOUVES PARK RESORT CZY KTOŚ BYŁ????? [2007-07-24 14:21 87.239.27.*]
Prosze o odp czy był ktoś z was w GOUVES PARK RESORT z ITAKI NOWEJ jesteśmy załamani tym co czytamy a jedziemy tam 1.08 koszt dla 4 os to 13 tyś odpowiedz » Golden Beach [2006-06-27 15:00 81.219.114.*]
Znam hotel Golden Beach bardzo dobrze bo spędziłam w w nim wakacje (bardzo udane zreszta). Przemiły hotelik, fantastyczna obsluga i pyszna prawdziwa grecka kuchnia. Współczuję panom Piotrom, którzy nie potrafią poprostu zrelaksować się na wakacjach. Robienie fotek podłogi pod szafa...żenada... odpowiedz » Pozdrowienia dla wszystkich chorych ludzi [2005-09-17 13:30 999.999.999.*]
Ludzie to sa jednak chorzy wchodza na szafe aby robic zdjecia :) ktoś ma troszke wiecej kasy to zaraz narzeka takiej osobie ciezko dogodzić nawet by znalazł w Hotelu 5* w Turcji Riva Diva jakies minusy Pozdrawiam tych wszystkich chory odpowiedz » Dobre "B"eee [2005-09-15 12:00 999.999.999.*]
czytajac ten artykuł pikam się w głowę!! Ludzie w naszym kraju są bardzo naiwni myśląc że za 1500-1600 PLN w środku sezonu wypoczną w luksusach, tym bardziej za granicą. W Grecji klasa B to średnia klasa.Myślę, że przede wszystkim agenci jak i sprzedawcy powinni uczulać klienta co moze kryć się za takim standardem i czego mozna się spodziewać. Niejednokrotnie za niewielką już różnicę w cenie można trafić do standardu A.Klienci sami sobie są winni. Co Polak potrafi? pisac reklamacje w tym jestesmy dobrzy!!:) odpowiedz » Bo sąsiad zapłacił taniej [2005-09-16 11:07 999.999.999.*]
Obserwuję to od lat, że klient pyta najpierw o cenę a potem o resztę. Niejednokrotnie klient obdzwoni wszystkie biura w mieście aby znależć o 30-50zł tańszą ofertę! I zawsze porównują za ile wyjechał znajomy lub kolega z pracy. I tak wszystko się nakręca. Namowić klienta na droższą ofertę jest bardzo trudno (nawet takiego dla którego pieniądze nie są problemem) a jeśli nie zaoferujemy najtańszej oferty to pójdzie ją kupić u konkurencji! A poza tym sprzedawca w biurze podróży nie jest w stanie znać osobiście każdego hotelu oferowanego przez touroperatora - popieram więc aby informacje w katalogach były prawdziwe, zdjęcia nie retuszowane a kategorie ujednolicane odpowiedz » turysta [2005-09-13 21:57 999.999.999.*]
wybieram się na wypoczynek z Orbisem co sądzicie o ich ofertach, bo mało wiem na ten temat odpowiedz » turysta [2007-03-08 21:57 212.76.37.*]
witam jade do hiszpani z olimpem nieznam tego biura czekam na jakies informacje na jego temat z gory dzieki pozdro odpowiedz » orbis [2005-09-19 14:04 999.999.999.*]
orbis nie ma (o ile mi wiadomo) swoich imprez na wielu kierunkach.korzysta z oferty innych touroperatorow dorzucajac swoja wysoka marę odpowiedz » hotel Golden Beach - Hersonissos [2005-09-13 13:21 999.999.999.*]
już najwyższa pora, kilkanaście lat po otwarciu granic, żeby turyści oprzytomnieli i przyjęli do wiadomości ten oczywisty fakt, że hotele mają kategorię w/g standardów swojego kraju, a w wielu krajach nie prowadzi się w ogóle kategoryzacji gwiazdkowej (np. w Turcji). Poza tym p. Majewski nie napisał, dlaczego złożył reklamację - co mu nie odpowiadało. Czy był z czegoś nie zadowolony? Jedzenie na Krecie jest fantastyczne, tylko trzeba jadać lunch i kolację (lub obiadokolację) w tawernach, a nie w hotelu. W hotelu można jadać, co najwyżej, śniadania odpowiedz » polak [2005-09-10 12:28 999.999.999.*]
i bardzo dobrze , może w końcu coś się zacznie dziać w tej naszej ofercie wypoczynku, nie dziwię się że np.niemcy zatrudniają nie polskich ale swoich rezydentów, a co się tak dziwicie, polak jak ma tylko okazję to zawsze wykorzysta, jak mamy mówić że coś normalnie funkcjonuje odpowiedz » kategoryzacja [2005-09-09 17:32 999.999.999.*]
Na pierwszej stronie każdego katalogu powinna być nalepiona duża, czerwona naklejka z tekstem: "NIE MA JEDNOLITYCH EUROPEJSKICH NORM KATEGORYZACJI HOTELI" (i nigdy nie będzie). Tour operator powinien jasno opisać wg jakich kryteriów przypisuje gwiazdki lub inne symbole danemu obiektowi, a jeśli stosuje oznakowania używane w danym kraju, to też ich znaczenie wyjaśnić. Polskie gwiazdki są naprawdę bardzo wyśrubowane i może tylko w Niemczech jest zbliżony poziom w hotelach niesieciowych. odpowiedz » oznakowanie holeli wg roznych BIUR PODRÓZY [2005-09-09 14:23 999.999.999.*]
WITAM Pracuje w biurze Turystyki od ok 10 lat. Nasuwa sie drobna sugestia ze niektore biura nie chciałabym tu powiedziec mniej cenione na rynku biora gwiazdki z nieba Ten hotel Golden Beach na Krecie w ofercie np Scan Holidaymiał 2*+ ale czemu w ITACE ma 4* BYC moze po to zeby klient zapłał za hotel 4* a nie 2* Wydaje mi sie ze powinien powstac ujednolicony ststem nadawania gwiazek hotelom i nie powinno byc rozbierznosci miedzy roznymi biurami. Wtedy nie bedzie takich sytuacji Ogólnie turystyka u nas w Polsce raczkuje i jeszcze duzo jest do zrobienia Co z przelotami tanich LINII lotniczych opoznieniami samolotow wykwaterowaniem klientow z hoteli choc wylatuja po północy Mysle ze jest to temat bez dna odpowiedz » trochę logiki [2005-09-10 11:23 999.999.999.*]
zawsze klient może sprawdzić sobie stronę internetową hotelu, jeżlei coś wzbudza jego niepokój. Zwyczajem ludzi jest też porównywanie cen w róznych biurach, więc mozna porównywać nie tylko ceny, ale i inne inforamcje. odpowiedz » Paradoks [2005-09-16 10:56 999.999.999.*]
Tym tokiem myślenia dojdziemy do tego ,że klientowi nie jest potrzebne żadne biuro bo sam sobie sprawdzi w internecie informacje o hotelu (każdy od 0-100 lat jest przecież już w te klocki oblatany), sam sobie porówna ceny (łącznie z ceną u kontrahenta zagranicznego) i sam sobie zarezerwuje poprzez w/w internet, sam sobie zarezerwuje najtańszy bilet i sam sobie pojedzie na swoje wakacje mając wszystkie biura w głębokim poważaniu! odpowiedz » byłam w Grecji w maju [2005-09-09 12:33 999.999.999.*]
po raz pierwszy, duzo podróżuje i mam jedno spostrzezenie: od wielu lat ten kraj przyzwyczail sie, ze tak czy siak turystów im nie zabraknie. 80% wszystkich hoteli nadaje się do generalnego remontu, jedzenie w restauracjach duzo poniżej standardu ktorego oczekiwalam. Byłam w Hiszpanii i Włoszech i uważam, że pomijając walory historyczne i krajobrazowe cała reszta pozostawia wiele do zmian. Myśle, że stad się biorą te ciągłe nieporozumienia, bo jak czytam to wieszość reklamacji to właśnie Grecja. odpowiedz » nie mozna generalizować [2005-09-10 11:21 999.999.999.*]
Turyści jak matoły kupuja wakacje. Nie poczytają o specyfice kraju, o standardzie hoteli, jakości i formie wyżywienia, a potem mają żale...a kogo to obchodzi, że oszczedzają na wakacje cały rok. skoro oszczędzają, to przez ten rok tez mogą przeczytać trochę o okraju, do którego się wybierają, żeby nie być zielonym jak szczaw!!! odpowiedz » golden beach [2005-09-09 12:12 999.999.999.*]
KTOS KTO PISAŁ O GOLDEN BEACH FOTOGRAFUJAC GNIAZDKA I TELEFONY, CHYBA MA NIERÓWNO POD SUFITEM. GRECKIE B TAK WYGLADA ZAWSZE . odpowiedz » potwierdzam [2005-09-10 11:18 999.999.999.*]
Zgadzam się z Tobą. Trzeba mieć trochę rozumu w głóowie, żeby wiedzieć, że każdy kraj ma własną kategoryzację. Poza tym uważam, że warto czytać inforamcje typu "koniecznie przeczytaj przed podróżą" oraz "warunki uczestnictwa". odpowiedz » podoba mi się... [2005-09-09 11:17 999.999.999.*]
że nie jest to kolejna nagonka na biura podróży ale rzeczowa informacja o hotelu. Inna sprawa, że Nowa Itaka nie jest - oględnie mówiąc - najbardziej solidnym biurem i ma mnóstwo wpadek, które same w sobie są dość drobne, ale w większej ilości na jeden pobyt mogą go zepsuć. Choćby właśnie oznakowanie kategorii i brak jednoznacznej informacji, że każdy kraj ma tu swój system (o ile ma). Ogólnie ma się wrażenie, że wiekość oferty ich przytłacza i nie są w stanie jej ogarnąć... odpowiedz » itakowskie Hersonissos [2005-09-09 12:09 999.999.999.*]
To nie wielkość oferty. Itakowskie Hersonossos od lat ma ten sam problem - zły kontrahent grecki wciskający marne hotele. I ogromny apetyt na zyski ze sprzedaży miejsc na pięknej przecież Krecie. Pięknej, ale nie w tym miejscu i nie z tym touroperatorem. Ciekawe, że oferta Itaki w Hanii czy Rethymno jest całkiem niezła, a właśnie w Hersonissos od lat zdarzają się dziesiątki jeśli nie setki reklamacji... a biuro jaby nie zauważa tej prawidłowości i nic w ofercie dla tej destynacji nie zmienia... odpowiedz »
|