|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 78.30.84.*
|
Data wysłania:
|
2011-11-08 19:29
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
Z Itaką byłam 4 razy i ten ostatni na Cyprze był najgorszy.Zaczęło się od zmiany terminu,godziny i lotniska,który Itaka zmieniła sama,powiadamiając nas w ostatniej chwili.Na miejscu o godz.4 rano okazało się,że nie mamy pokoju.Rezydentka nie potrafiła nic zrobić,wręcz była bezradna,nikt z pracowników hotelu jej nie słuchał.My proponowaliśmy różne rozwiązania,gdyż sama się pytała czego państwo oczekujecie.Kiedy zaczęliśmy straszyć sądem coś drgnęło.Dwa dni nie mogliśmy się z nią dogadać.Obiecano nam apartament,a ten hotel ich nie miał.W 4 dostaliśmy pokój 2 osobowy.Mimo ich rabatów dla stałych klientów,tegoroczne wakacje bez Itaki.Jestem rozczarowana,że Itaka tak się psuje i nie zabiega o klientów.
|