|
Wątek:
|
Sky Club bada poziom zadowolenia swoich Klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2011-10-19 20:01
|
Temat:
|
Sky Club bada poziom zadowolenia swoich Klientów
|
Treść:
|
Aktualność: Biuro podróży Sky Club przeprowadziło wśród swoich Klientów badanie poziomu satysfakcji z odbytej podróży. Ankieta objęła grupę ponad 4 tysięcy osób.
W ankiecie pytano między innymi o komfort przelotów, jakość obsługi hotelowej, dostępność rezydenta czy atrakcyjność plaży. Wyniki pokazały również, gdzie najchętniej klienci spędziliby wakacje w przyszłym roku. Dzięki odpowiedziom respondentów wytypowano także Top 10 najlepszych hoteli.
Średnia satysfakcji z usług oferowanych przez Sky Club w skali 1-5 wyniosła 4,27.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wyniki badań są z roku na rok co raz lepsze. To oznacza, że podążamy we właściwym kierunku, a przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. W branży turystycznej nie ma miejsca na przeciętność, dlatego też ogromną wagę przywiązujemy do standardów obsługi, opieki rezydentów i działań animatorów. Fakt, że nasi Klienci dostrzegają nasze starania i troskę cieszy nas i motywuje. Jestem przekonany, że tak dobre wyniki to także zasługa nowych kierunków i obiektów hotelowych wprowadzonych do oferty- mówi Maciej Truskolaski, Prezes Sky Club. - Naszym celem jest oczywiście "5 na 5", dlatego nie spoczywamy na laurach.
Niemal ¾ spośród ankietowanych osób udało się na wakacje z touroperatorem po raz pierwszy. Prawie wszystkie wyniki dotyczące atrakcyjności wyjazdu, komfortu i jakości usług oraz obsługi wahały się pomiędzy średnią 4,0 a 4,5 (również w skali 1-5).
Wśród ocenianych hoteli z oferty Sky Club, w czołówce uplasowały się hotele egipskie (aż 5 z nich znalazło się w Top 10) oraz greckie, bułgarskie i tureckie. Klienci biura najbliższe wakacje planują spędzić przede wszystkim na Wyspach Kanaryjskich (Teneryfa, Fuerteventura, Gran Canaria), w Egipcie oraz Hiszpanii.
|