|
Wątek:
|
biuro O.I.S. proszę o opinie?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 194.181.62.*
|
Data wysłania:
|
2011-10-11 18:35
|
Temat:
|
biuro O.I.S. proszę o opinie?
|
Treść:
|
Z OIS w tym roku we wrześniu odwiedziliśmy Chorwację. Podróż - zakaz korzystania z WC w jedną i w drugą stronę, wracając zaliczyliśmy czterogodzinne czekanie na stacji paliw na przesiadkę, w sumie były cztery przesiadki. Pobyt w Chorwacji niezapomniany, ale to zasługa rezydenta i uroku Chorwacji. Klasa pokoju, w którym byliśmy do zaakceptowania. Niestety nic pozytywnego nie mogę napisać jeśli chodzi o samo biuro OIS. Niekompetentna obsługa klienta, przy zakupie wycieczki miałam wrażenie, że osoby mnie obsługujące pracują w turystyce od wczoraj. Radzę uważnie czytać umowę, pierwsza wersja jaką dostałam miała zgodą z ofertą tylko cenę. Jeszcze przed wyjazdem napisałam prośbę o wystawienie faktury i o zwrot kosztów dojazdu w śmiesznej kwocie 88 zł (zgodnie z Ich regulaminem, jeśli zmieni się miejsce wyjazdu, które zostało przez nas wybrane, trzeba dojechać w inne, wskazane miejsce). Minął ponad miesiąc, odkąd wysłałam mail do wszystkich świętych w OIS, brak odpowiedzi, brak przelewu. Jak dla mnie to CZYSTE ZŁODZIEJSTWO I TYLE! NIGDY WIĘCEJ NIE WYJADĘ Z OIS I STANOWCZO ICH BĘDĘ ODRADZAŁA KAŻDEMU!
|
Odpowiedzi:
zmiana miejsca wyjazdu - zwrot kosztów [2012-11-13 19:30 77.255.77.*]
My równiez doświadczyliśmy zmiany miejsca wyjazdu. Oczywiście po mailu brak kontaktu z obsługa biura, żaden telefon nie odpowiada. Zwróciliśmy się mailem o zwrot kosztów podróży na miejsce wyjazdu i oczywiście bilet powrotny, tez zero kontaktu. Obecnie z utęsknieniem oczekujemy na odpowiedż na oficjalne pismo. O sprawie poinformowaliśmy Rzecznika Praw Konsumenta i Krajową Izbę Tueystyki (choć OIS nie jest jego członkiem). Następnym krokiem będzie pismo przedprocesowe. UPARLIŚMY SIĘ I NIE ODPUŚCIMY. Jeśli są odoby chętne do walki z OIS to można złżyć pozew zbiorowy. Potwierdza się opinia jednego z internautów - dopóki nie zgarną kasy to są do usług 24 h na dobę. Kasa jest u nich zapomnijcie o jakimkolwiek kontakcie. Szczytem było spóźnienie 2 godzinne autobusu w Katowicach. Przez godzinę próbowaliśny dodzwonić sie na jakikolwiek telefon lącznie z podanym jako alarmowy. Po godzinie przyszedł sms z informacją, że jest jakaś kontrola pojazdu i spóźnienie jeszcze wzrośnie. Oczywiście telefon alarmowy był u kierowcy, który miał wszystko daleko i głęboko. Nigdy więcej, podróż to jeden wielki horror odpowiedz » Byłem z nimi na Krymie [2012-03-13 15:08 188.47.231.*]
As Ul do OIS pokaż szczegóły 07:05 (7 godz. temu) No tak,już pisałem niegdyś,gdy proponowaliście nam kolejne usługi,że owszem,chętnie,ale najpierw wyrównajcie rachunki za ubiegłoroczny wyjazd na Krym...Wtedy to,w ostatniej chwili poinformowano nas,że nie będzie odjazdu z Rzeszowa,a musimy do Lublina dotrzeć na własną rękę.. Podobnie wyglądała sytuacja z drogą powrotną Te uciążliwości,koszty dojazdu,dodatkowe dni urlopu,sprawiły,że mamy prawo oczekiwać od Was jakiejś rekompensaty,której wysokość pewnie na taką firmę,to by nic nie znaczyła,a znacznie podniosłoby Wasz prestiż,wiarygodność i lojalność wobec klientów.Wy jednak reprezentujecie w pierwszej kolejności pazerność,a dopiero gdzieś w dalszej poziom usług.Czasem lepiej popłaca mniejszy zysk,ale zachować się honorowo..Wystarczy popatrzeć jak kotek je z małej miseczki,a świnia z koryta- które zwierzątko i widok milsze oku?? My przez to głodem nie przymrzemy,do sądu też nie pójdziemy,został jednak niesmak i kupa smrodu,który snuje się za Wami..Owszem,lubimy podróżować, na ten rok też zaplanowaliśmy kilka ciekawych pozycji,ale już nie z firmy na 3 litery..Co do Was,to inne słowo,też na 3 litery ciśnie mi się na usta..Pozdrawiam,ale nic dobrego nie życzę. odpowiedz »
|