|
Wątek:
|
Nie można zastrzec, iż reklamację składa się tylko u pilota
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.15.101.*
|
Data wysłania:
|
2007-06-25 16:20
|
Temat:
|
Reklamacja wycieczki
|
Treść:
|
Art. 16b Ustawy podaje, że klient powinien niezwłocznie zawiadomić wykonawcę usługi i organizatora o jej wadliwości. Umowa zaś powinna jednoznacznie określać jego obowiązki w tym zakresie. Art. 20.4 Ustawy zobowiązuje pilota do potwierdzenia przyjęcia reklamacji. UOKiK z kolei kwestionuje zapisy umowne o obowiązku składania reklamacji u pilota. A zatem klient MOŻE złożyć reklamację u pilota, że we wtorek w południe nie było soku w barze all inclusive, ale nie musi. Może sobie o tym przypomnieć dopiero po powrocie do kraju i zrobić wiję na cztery fajerki, szczególnie gdy ma dojścia do mediów...
|