|
Wątek:
|
Open Travel i Axel na pierwszy ogień!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-08-31 20:18
|
Temat:
|
POLACY SIĘ OŚMIESZAJĄ NA CAŁYM ŚWIECIE
|
Treść:
|
Pracuje z różnymi biurami turystycznymi i ich klientami od 4 lat ... POLAK NIE NADAJE SIE NA TURYSTE pod kazdym wzgledem. Jedno co nas charakteryzuje to to, ze wszedzie chcielibysmy byc traktowani jak potentaci finansowi nie placac kompletnie nic za usluge. Tak niestety nie ma. Chcesz miec serwis na poziomie 5***** to musisz za niego zaplacic. Wypowiedzi wiekszosci z was to stek bzdur. Program UWAGA na nizej juz upasc nie mogl. To co pokazali, tych klientow to jest gorzej jak zalosne. Kazdy laik, ktory choc dwa razy byl za granica wie, ze w popularnych miejscowosciach wypoczynkowych standart obiektow jest zanizany i kazdy kraj ma inne wymagania co do ilosci gwiazdek. Ale to jest tak ciezko zrozumiec i sprawdzic ze lepiej sie osmieszyc. Oj zacznijcie myslec odrobine mozgami ...
|
Odpowiedzi:
do obrońcy [2005-09-01 18:03 999.999.999.*]
miła lub miły Panie , po pierwsze widać że jako agent masz dobre profity z tego , po drugie jeżeli chcesz aby klienci byli zadowoleni i nie było takich historii jak opisana zarejestruj się jako biuro, pomyśl trochę mózgiem a zobaczysz jaką będziesz miał kasiorę a my klienci będziemy zadowoleni, bo jeżeli by wszystko było w porządku to klienci by nie pisali takich bzdur odpowiedz » Odp [2005-09-05 15:57 999.999.999.*]
Zacznijmy od tego, ze nie mam zadnej prowizji od biur, bo pracuje jako pilot i jako przewodnik. Skonczmy na tym, ze to, co Ci ludzie mowia to tylko i wylacznie po to, zeby zwrocic na siebie uwage i sprobowac wyludzic od biura odszkodowanie. Bo niby dlaczego biuro x ma na niach zarabic skoro moze do nich doplacic a wakacje tak czy tak byly udane ... ludzie zastanowcie sie po co wy w ogole wyjezdzacie na wakacje!! Nie po to, zeby odpoczac a tylko po to, zeby pochwalic sie przed znajomymi ze sie bylo tu i tam. Nikt z osob, ktore wnosza jakakolwiek reklamacje nie przyzna sie glosno ze bylo super ale w duszy wiekszosc z was tak robi ... odpowiedz » bravo dla tych którzy mówia o tym głośno [2005-09-01 09:27 999.999.999.*]
Nie chodzi o zaniżanie standardu tylko niezgodność informacji z umowy z tym co faktycznie zastaje sie na miejscu. A charakterystyczne dla Polaków jest to, że kombinują jak się da, by nabić kogoś w butelkę i zarobić na nim, tacy ludzie niestety prowadzą biura podróży...brawo dla turystów, którzy mówią o tym głośno!!! odpowiedz » obietnice przy zakupie [2006-03-17 13:17 195.117.108.*]
Biura podróży mamią klienta bajecznym urlopem za niewielkie pieniądze. Obiecują coś czego nie spełniają stąd pretensje klientów. Walczmy z takimi nierzetelnymi biurami. Jeśli kupujesz pobyt w hotelu 5***** za 1000 zł a na miejscu zastajesz ciemną nore. To to jest oszustwo i wyzywanie cię od naiwniaków że za tak małe pieniądze nie mogłeś sie spodziewać niczego innego, tego nie zmieni. Cena tu nie ma żadnego znaczenia, kupując coś otrzymujesz przyżeczenie sprzedawcy że zawartość opakowania jest zgodna z umową. Takim biurem w moim wypadku było Tramp Travel z Bielska Białej Mój przypadek opisałem szczegółowo (są też zdjęcia)na stronie www.republika.pl/przygoda2005 janek098 odpowiedz »
|