|
Wątek:
|
GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.79.106.*
|
Data wysłania:
|
2011-09-15 18:24
|
Temat:
|
GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!!
|
Treść:
|
niestety tak, a taki solidny biuro sie wydawało
|
Odpowiedzi:
GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-15 19:16 78.88.249.*]
Niestety to prawda. Oszuści . Mialismy wykupiona wycieczke do egiptu, wylot 16 a dzis informacja od organizatora ze pieniadze nie wplynely od gawatura. Co robic prosimy o rade !!!! odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-17 16:30 217.153.67.*]
Jeżeli macie Państwo już zapłacona wycieczkę i dowód wpłaty to powinniście pojechać. Za wakacje zapłaciliście a to juz sprawa biura jakiego maja pośrednika i to interes biura sciagnac od nich nalezne pieniądze. Moi rodzice wyleceli do Bułgarii mimo że Gawa nie przesłała pieniędzy za ich wczasy. zycze powodzenia odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-16 12:14 78.8.153.*]
ponoc najlepsze biuro we Wrocławiu ha,ha,ha odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-16 01:58 88.156.84.*]
My też zostaliśmy oszukani, zgłosilismy oszustwo na komende policji Stare Miasto we Wrocławiu. odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-15 19:04 88.156.82.*]
mamy wykupioną wycieczkę na koniec września. Jak postąpić żeby nie stracić kasy? odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-17 23:20 94.75.112.*]
nie masz sie czym przejmoac, organizator mial podpisana umowe z agentem i jesli nie wypowiedzial jej przed podpisaniem z Toba umowy musi ja chonorowac, nie maja prawa odmowic Tobie wyjazdu gdyz agent ich reprezentuje skoro nie mieli kasy od ciebie to powinni byli sie z toba skontaktowac i o tym powiadomic. Wedle prawa zobowiazania agenta wobec Ciebie przejmuje organizator. odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-16 12:25 78.8.153.*]
kupowac wczasy w sprawdzonym biurze nie bedzie niespodzianek!chyba ,ze za rabaciki tam kupowaliscie! odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-15 20:16 188.33.105.*]
Zgodnie z Warunkami Uczestnictwa które sa bezwarunkowo podporzadkowane Ustawie o Turystyce, kazdy Touroperator ponosi odpowiedzianosć za swoich partnerow handlowych ( w tym za swoich agentów ) , w przypadku braku wpłaty od Agenta klient jest zobowiazany przekazac informacje do Touroperatora ze wplacil calość u agenta zgodnie z Warunkami uczestnictwa, ( np. wyslac fax lub skan z dowodu wplaty za wycieczkę ) w takim wypadku Touroperator nie może bez zlamania prawa nie dopuscic klienta do wyjazdu, w przeciwnym razie klient ma prawo domagac sie od Touroperatora zwrotu wplat na drodze sądowej ( zgodnie z ustawa o turystyce ) Pozdrawiam odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-15 22:46 77.79.222.*]
Rezerwując wycieczkę zawiera się umowę z jej organizatorem. Agent (Gawatur) nie jest stroną w umowie. Podpisując umowę i dokonując wpłaty spełniło się wszystkie obowiązki. Organizator odmawiając udziału w wyjeździe łamie prawo. Trzeba zwrócić się do organizatora. Jeśli próbuje wymigać się, należy zwrócić się Marszałka Województwa, w którym dany organizator ma siedzibę. Marszałek jest w posiadaniu cesji z polis/gwarancji ubezpieczeniowych biur podróży -organizatorów. Jest w stanie szybko wymóc realizację imprezy albo zwrócić pieniądze z polisy/gwarancji organizatora. odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-15 22:36 77.79.222.*]
Zgadza się. Rezerwując imprezę turystyczną (wczasy/wycieczkę) zawiera się umowę bezpośrednio z organizatorem wycieczki. Agent (w tym przypadku Gawatur) nie jest stroną w umowie. Dlatego też podpisując umowę i dokonując wpłaty, nawet za pośrednictwem agenta, spełniło się wszystkie obowiązki ciążące na kliencie. W takim przypadku organizator odmawiając udziału w wykupionym wyjeździe łamie prawo. Rzeczywiście trzeba zwrócić się w pierwszej kolejności do organizatora. Jeśli okazało by się, że touroperator próbuje wymigać się od ciążącej na nim odpowiedzialności, należy zwrócić się Marszałka Województwa, w którym dany organizator ma siedzibę. Marszałek wydaje zezwolenia na organizowanie imprez turystycznych i jest w posiadaniu cesji z polis/gwarancji ubezpieczeniowych biur podróży (organizatorów, np. dla biura Oasis Tours jest to Marszałek Województwa Mazowieckiego; hehe ale dobre 17.09 kończy Oasisowi gwarancja). Aha można to sprawdzić na turystyka.gov.pl/CRZ.aspx. Marszałek jest w stanie szybko i skutecznie wymóc na organizatorze realizację imprezy. Jeśli natomiast biuro by odmówiło, wówczas może wypłacić klientowi zwrot wniesionych pieniędzy z polisy/gwarancji organizatora. Tego na pewno nie chciał by żaden organizator, gdyż później miałby problemy z przedłużeniem rocznej gwarancji/polisy, bez której nie może oferować wyjazdów. Ważne, żeby szybko telefonicznie podziałać. Dobrze zapisywać daty, godziny, nazwiska osób z którymi się rozmawiało. Koniecznie w ślad za tym trzeba wszystko wysłać pisemnie - pismo przewodnie z opisem sytuacji i sprecyzowaniem żądań wraz z załącznikami, umową, dowodami wpłat/przelewów. Dobrze mieć wszystko dobrze udokumentowane, gdyż teoretycznie istnieje możliwość, że trzeba będzie złożyć pozew do sądu, ale taką sprawę powinien wygrać nawet student 1 roku prawa :) Powodzenia odpowiedz » Klient zawiera umowę z Organizatorem/Touroperatorem... [2011-09-15 22:35 77.79.222.*]
Zgadza się. Rezerwując imprezę turystyczną (wczasy/wycieczkę) zawiera się umowę bezpośrednio z organizatorem wycieczki. Agent (w tym przypadku Gawatur) nie jest stroną w umowie. Dlatego też podpisując umowę i dokonując wpłaty, nawet za pośrednictwem agenta, spełniło się wszystkie obowiązki ciążące na kliencie. W takim przypadku organizator odmawiając udziału w wykupionym wyjeździe łamie prawo. Rzeczywiście trzeba zwrócić się w pierwszej kolejności do organizatora. Jeśli okazało by się, że touroperator próbuje wymigać się od ciążącej na nim odpowiedzialności, należy zwrócić się Marszałka Województwa, w którym dany organizator ma siedzibę. Marszałek wydaje zezwolenia na organizowanie imprez turystycznych i jest w posiadaniu cesji z polis/gwarancji ubezpieczeniowych biur podróży (organizatorów, np. dla biura Oasis Tours jest to Marszałek Województwa Mazowieckiego; hehe ale dobre 17.09 kończy Oasisowi gwarancja). Aha można to sprawdzić na turystyka.gov.pl/CRZ.aspx. Marszałek jest w stanie szybko i skutecznie wymóc na organizatorze realizację imprezy. Jeśli natomiast biuro by odmówiło, wówczas może wypłacić klientowi zwrot wniesionych pieniędzy z polisy/gwarancji organizatora. Tego na pewno nie chciał by żaden organizator, gdyż później miałby problemy z przedłużeniem rocznej gwarancji/polisy, bez której nie może oferować wyjazdów. Ważne, żeby szybko telefonicznie podziałać. Dobrze zapisywać daty, godziny, nazwiska osób z którymi się rozmawiało. Koniecznie w ślad za tym trzeba wszystko wysłać pisemnie - pismo przewodnie z opisem sytuacji i sprecyzowaniem żądań wraz z załącznikami, umową, dowodami wpłat/przelewów. Dobrze mieć wszystko dobrze udokumentowane, gdyż teoretycznie istnieje możliwość, że trzeba będzie złożyć pozew do sądu, ale taką sprawę powinien wygrać nawet student 1 roku prawa :) Powodzenia odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-15 19:10 31.174.29.*]
My również!!!Trzeba się kontaktować z przewożnikiem... odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-15 19:20 78.88.249.*]
Niestety , pieniadze wplacone a wycieczki nie ma!!! odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-16 12:23 78.8.153.*]
biuro bylo takie piekne, amerykanskie jak sam własciciel ,,,,,dobre,za rabacik warto było poswiecic pieniadze i urlop na zielonej trawce?klienci sa nieobliczalni.... odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-15 20:20 94.251.145.*]
wziął kasę i poszedł jak przecinak :) odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-15 21:44 78.8.5.*]
Kolejny, ktorego wykończyło dawanie rabatów klientom. odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-16 15:46 83.18.20.*]
a czy ktoś mu kazał dawać rabaty? łamał wszystkie umowy z touroperatorami udzialając rabatów . Szkoda tylko kazdy touroperator na to nie reagował . Teraz życze powodzenia w odzyskiwaniu kasy od Pana G odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-16 12:30 78.8.153.*]
dokładnie ! za rabacik teraz trawka no cos za cos odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-16 12:18 78.8.153.*]
skonczyły sie rabaciki dla klientów BRAWO! moze za duzo dawał az przesadził! odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-16 12:39 78.8.153.*]
teraz sobie odebrał kase za te rabaciki! odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-16 13:44 83.4.112.*]
Ludzie chodzili tam bo dostawali RABATY!!! i myśleli że tam jest najtaniej!!! jak widać szybko się skończyło dobre ciekawe ile osób zostanie na lodzie??Chodzą słuchy że wisi dużą bańkę i go nie ma w kraju odpowiedz » GAWATUR Wrocław ZAMKNIETE!!!!! [2011-09-18 10:11 82.143.186.*]
wszyscy, którzy mówią tutaj o rabatach należą pewnie do pracowników i właścicieli innych biur, którzy przez lata zazdrościli Gawaturowi takiej liczby klientów i nie mogli zrozumieć jak on to robi. Ja osobiście przez kilka lat pracowałam w tym biurze i denerwują mnie opinie o rzekomych rabatach. Wszystko co Gawatur osiągnął zawdzięcza to ogromnej pracy właściciela, zaangażowaniu jego i pracowników. Oczywiscie zdarzały się rabaty dla stałych klientów, ale tak robia wszystkie biura i nie róbcie z siebie niewiniątek. Nigdy nie były dawane rabaty nowym klientom, a sama byłam świadkiem kiedy przedstawiłam ofertę klientowi nie dajac mu żadnych rabatów o które prosił (miał grupę 10 osób), po czym otrzymałam od niego telefon, że taki rabat otrzymał w innym, pobliskim biurze (nazwy na razie nie podam). Przestańcie więc pisać głupoty. Wiem, że takie praktyki są w większości biur, a wierzcie mi, że Gawatur był mało przychylny rabatom i często wręcz tracił przez to klientów. Na razie nie wiadomo do końca co się stało, wiec przestańcie osadzać nie znając przyczyn. odpowiedz » Rabaty dawał i basta. [2011-09-18 13:45 78.8.6.*]
Często też dawał klientowi ofertę z ceną np 100 zł wyższa niż w systemie, a potem sugerował że daje mu 100 zł zniżki i zamykal sprzedaż. Sukces Gawatura zasadzał się na kilku czynnikach. Np. jednej z najlepszych w mieście lokalizacji. Pan G nie szczędził też na reklamę. W tych warunkach łatwo przeinwestować. Myślę że próba otwarcia nowego biura pociągnęła katastrofę. Koszty okazały się zbyt duże, zyski zbyt małe. Być może jak ograniczył rabaty to zaczął tracić klientów. Konkurencja też robila swoje w jego rejonie po 2007 założyła salon najpierw Itaka, potem Triada i Exim. odpowiedz »
|