Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Co zmieni kanał na Mierzei Wiślanej?
Autor: Czytelnik IP 193.110.142.*
Data wysłania: 2007-06-14 14:18
Temat: zniszczymy przyrodę w wyniku wzmożonego ruchu
Treść: Z czego cieszy się Sztutowo. Ze wzmożonego ruchu, ze zniszczonych plaż, lasów, narażenia Mierzeji na działanie wzmożonych prądów morskich!. Wszystko w imieniu ambicji morskich Elbląga. Urok ciszy, wspaniałych plaż, lasów w wyniku tej inwestycji bezpowrotnie będzie stracony, jeżeli nie w bliskiej przyszłości to dla naszych dzieci. Przykładem miasta gdzie wydziera się dla pieniędzy (w tym budowa domów) każdy nawet przyrodniczo atrakcyjny teren, pozbawiając mieszkańców terenów na boiska, spacerów i odpoczynku
Wiesław Szyszka z Warszawy.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

zniszczymy przyrodę w wyniku wzmożonego ruchu [2008-08-02 18:40 83.25.18.*]
1. Budowa kanału za piaskami jest pomysłem irracjonalnym i odrazu odpada , powody: 1. Bliskość granicy a co za tym idzie możliwośc oprotestowania przez ruskich.
2. Ważniejsze - koszty . Zamiast jak sie teraz mowi 400mln by to pewnie kosztowalo 2 mld.
BO:
- mierzeja jest w tym miejscu szersza a co za tym idzie dluzszy przekop - trzeba byloby co rok poglebiac szlak na zalewie nie dlugosci (elblag - skowronki) ale (elblag - piaski). Do ekologow teraz- jaki wplyw na faune zalewu mialoby wzruszanie gruntu na calej dlugosci polskiego zalewu w porownaniu do odcinka elblag - skowronki? Co do oplacalnosci - glebokosc 5m sugeruje ze beda mogly plywac do portu statki o tonazu 3500-4000t Powstal plan Ukraina dla Bałtyku (glownie chodzi o ekologie (zachodnie obwody ukrainy maja doplywy bugu). Ale strona Ukrainska w poszukiwaniu tanszych zrodel exportu towarow zainteresowana jest portem w elblagu , bialoruska tez) Pytanie czemu? 1. Przewóz statkiem jest o wiele droższy niż koleją - z tego powodu np exportujac cos do W Brytani , Szwecji itp taniej skorzystac jest z portów na Bałtyku niz Czarnomorskich. 2. Porty np te duze jak Gdańsk sa drogie i zapchane , na bocznicach kolejowych towary na swoja kolej czekaja bardzo dlugo a za to tez sie placi , wiec do exportu mniejszych ilosci port w Elblagu to idealne rozwiazanie.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij