|
Wątek:
|
Błagam o pomoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.18.174.*
|
Data wysłania:
|
2007-06-13 08:45
|
Temat:
|
Błagam o pomoc
|
Treść:
|
najlepiej jest krytykować jak się ludzie nie dowiadują i nie znają na czarterach...z czarterami tak już jest, że zmieniają się godziny,dni,itp. i to nie jest wina biura podróży tylko PRZEWOŹNIKA! sama miałam podobną sytuację lecąc do Egiptu. Teraz lecę drugi raz, za dwa dni i wiem, że trzeba się dowiadywać czy się nie zmieniają godziny przelotu itp. i taką informację dostałam w biurze. Niedoświadczeni turyści myślą, że kupią wycieczkę czarterową i wszystko będzie tak jak na bilecie. Niespodzianka, z powrotami jest podobnie i podkreślam, to nie wina Biura Podróży a PRZEWOŹNIKÓW! Tak samo jest w Triadzie i innych biurach!
|
Odpowiedzi:
Błagam o pomoc [2008-06-12 12:30 79.190.15.*]
Dokładnie!! Najgorsi są ludzie którzy pojęcia nie maja na czym polega cały ten mechanizm( kto za co odpowiada) Ale najlepiej winić biuro! Byłam z Eximem w Tunezji i Egipcie był Super!! odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-04-29 13:41 83.4.58.*]
sprostowanie to biuro odpowiada za kontrahentów, także nie a co zwalać na przewoźnika odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-04-24 20:37 77.87.120.*]
triada to dopiero oszusci odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-03-07 01:20 194.63.130.*]
Miła Pani, wszystko jest ok, dopóki jest to lot - ale jeśli nagle jest to transfer z Wrocławia do Katowic autokarem - a było rezerwowane lot KTW-KTW (dla starszych osób nie do przyjęcia) - niestety, zaczyna się problematyczna sytuacja.... pozdrawiam, jo odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-03-02 22:18 213.134.160.*]
Ale bzdury piszecie. Wina przewoźników???? A KTO PODPISAŁ UMOWE Z PRZEWOŹNIKIEM??? JA??? Ja zapłaciłem biuru podróży za wczasy z przelotem i ono powinno brac odpowiedzialnosc za przewoźnika. Kpiny sobie robią biura podroży, a wy ich jeszcze bronicie. odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-04-13 14:47 77.112.144.*]
Jak zapłacisz odpowiednią kwotę za przelot to wszystko będzie ok.Jak placimy niezbyt wysoka cenę za przelot to tak jest. odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-03-07 01:29 194.63.130.*]
POPIERAM - trzeba walczyć o to, co się rezerwuje - i znaleźć agenta, który jest po stronie klienta i dowiaduje sie wszystkich szczegółów zanim klient zapłaci - a jeśli ORGANIZATOR się nie wywiązuje - piętnujmy! zawsze jakiś efekt się uzyska - pozdrawiam ! odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-02-07 18:32 78.30.79.*]
Bardzo prosze nie wspominac Triady w takim niemiłym kontekście . Biuro jak najbardziej godne zaufania. To prawda , że lot powrotny miał opóźnienie, prawda jest tez to , że to wyłączna wina przewoźnika. Natomiast biuro działa be z zarzutu jesli chodzi o opiekę na miejscupobytu. odpowiedz »
|