|
Wątek:
|
Europejskie Centrum Konsumenckie o reklamacjach po wakacjach
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.52.226.*
|
Data wysłania:
|
2011-08-31 10:55
|
Temat:
|
Reklamacja po wakacjach
|
Treść:
|
Ci klienci to dopiero maja fajnie.
A co gestorzy moga zrobić - czekaja na klienta a ten: niszczy sprzet wodny, kradnie lub podmienia nowy sprzet sportowy na swój uzywany przywieziony przez siebie, wynosi lub podmienia wyposazenie pokoju, wynosi zastawe stołowa z restauracji /jadalni, szklanki do piwa/wina z tarasu w pubie. Niszczy wyposazenie parku, przystani, portu, obiektu. A potem opisuje na forach internetoych z satysfakcja stwierdzajac, ze z tego zyję. No cóz w Polsce duzo zareklamowac się nie da poza kradziżą - za granica duzo nie mozna ukrasc , ale z to reklamować - ot sposób na tańsze wakacje!
Niech turystyka sie rozwija.....!
|