|
Wątek:
|
Riviera bardzo dobrze, Trans-Expres dobrze, Eurotrans i Gromada Transport średnio!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.180.154.*
|
Data wysłania:
|
2011-08-19 21:38
|
Temat:
|
Trans-Express z Krakowa na NIE
|
Treść:
|
NIE POLECAM!
W zeszłym miesiącu próbowałem się dodzwonić w sprawie rezerwacji biletów. Po trzech próbach dodzwonienia się do biura obsługi postanowiłem dać za wygraną i spróbować w innej firmie, ale coś mnie podkusiło i zadzwoniłem po raz czwarty. Niestety ktoś odebrał. Rozmowa potoczyła się w atmosferze presji, pretensji i humorów Pani, która odebrała telefon. Poczułem się jak ktoś zupełnie niechciany, jakby osoba, która odebrała telefon czuła się ode mnie lepsza. Chciałem tylko zakupić bilet, a tu takie niemiłe słowa. Nie spodziewałem się takiego braku profesjonalizmu. Przez cały proces biletów dla mnie i mojej rodziny musiałem znosić opryskliwe i wręcz chamskie traktowanie mnie przez osobę obsługującą. Bogatsze słownictwo i milsze zachowanie mogę częściej spotkać u Pani "Jadzi" z warzywniaka niż w tej firmie. Gdy już po ok 10 minutach udało mi się ustalić ceny i warunki przejazdu coś mnie nagle olśniło. Ileż można znosić krytykę pod swoim adresem ze strony obcej osoby. Ile można znosić brak profesjonalizmu, kultury i zwyczajne chamstwo. Jeśli na etapie zamawiania biletu człowieka spotykają takie trudności to jak będzie wyglądała podróż? Bałem się podjąć tego ryzyka. Zanim ostatecznie zrezygnowałem z usług tej firmy zdążyłem uzyskać informację na temat imienia i nazwiska osoby która mnie "obsługiwała" (chociaż obsługą trudno to nazwać). Chciałem podzielić się tymi informacjami z Właścicielem firmy, ale nie uzyskałem do Niego kontaktu. Mam nadzieję, że jednak Właściciel czyta fora i ukróci zachowanie niektórych pracownic, w szczególności Pani Edyty.
Pozdrawiam wszystkich podróżujących i SZCZERZE ODRADZAM firmę TRANS EXPRES
|