|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 195.13.38.*
|
Data wysłania:
|
2011-08-18 21:56
|
Temat:
|
ITAKA - opinie!
|
Treść:
|
Szanowni Państwo. W kwestii przekładania lotów.. podpisujecie Państwo umowę z Biurem, a nie z przewoźnikiem. Jeżeli lot jest opóźniony (przełożony) macie pełne prawo dochodzić odszkodowania z tego tytułu od Biura. Biuru (organizatorowi wylotu) przysługuje takie samo prawo w stosunku do przewoźnika, ale to już Państwa nie powinno obchodzić. Jest różnica między "winą" a "odpowiedzialnością". I wcale nie jest tak, że jeśli w umowie zapisano, że nie można żądać rekompensaty za lot opóźniony mniej niż 12 godzin, to faktycznie nie można. Jest to zapis nieważny. Wystarczy, że przez takie przełożenie lotu ponieśliście Państwo szkodę - a szkodą jest właśnie skrócenie pobytu na miejscu. Podobnie rzecz się ma z faktycznym skracaniem pobytu. Pozdrawiam i życzę udanych wojaży.
|