|
Wątek:
|
Autokar z turystami przetrzymywany na granicy
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.22.169.*
|
Data wysłania:
|
2011-08-18 09:25
|
Temat:
|
Zatrzymanie autokaru na Ukrainie
|
Treść:
|
To nie pilot jest odpowiedzialny za książkę Interbus ani inne dokumenty autokaru. To należy do obowiązków kierowców i firmy transportowej. Pilot jest odpowiedzialny za realizację programu imprezy i dopilnowanie aby kontrahenci (przewodnicy, hotel, firma przewozowa itp) należycie wywiązali się ze zobowiązań. Jeśłi Firma Przewozowa ABC zobowiązała się dowieźć turystów "z miasta A do miasta B", to ma to zrobić i powinna wiedzieć JAK to zrobić. To kierowca powinien wiedzieć czy w danym kraju ma wykupić winietę, go boxa czy płaci na bramkach za autostrady. Pilota nie powinno to w ogóle interesować. Przewoźnik podpisał umowę na przewóz na danej trasie i musi wiedzieć jak tę trasę przejechać. lisc
|
Odpowiedzi:
Zatrzymanie autokaru na Ukrainie [2011-08-18 14:33 79.186.234.*]
Oczywiście, to logiczne. Tak właśnie powinno być. Każdy zajmuje się swoją "działką". odpowiedz » Zatrzymanie autokaru na Ukrainie [2011-08-18 15:19 83.23.243.*]
Co za bzdura. To ci internetowi młodzi piloci tylko mogą takie banialuki pisać?. Dlatego bierze się wykształconych, inteligentnych itp pilotów, by cała impreza szła jak po sznurku, także na granicach. Wymaganie od roboli- kierowców umiejętności zachowania się na "dzikich" granicach jest niedorzecznością. odpowiedz » Zatrzymanie autokaru na Ukrainie [2011-08-22 17:20 83.22.147.*]
ROZPORZĄDZENIE RADY (EWG) Nr 684/92 z dnia 16 marca 1992 roku dotyczące ogólnych zasad międzynarodowego przewozu pasażerów autokarem i autobusem ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) NR 2121/98 z dnia 2 października 1998 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzeń Rady (EWG) nr 684/92 i (WE) nr 12/98 w zakresie dokumentów dla przewozu osób autokarem i autobusem ROZDZIAŁ I DOKUMENT KONTROLNY — FORMULARZ PODRÓŻY Artykuł 2 1. Zeszyt przewidziany w art. 1. ust. 3, wydawany jest w imieniu przewoźnika i nie może być przekazywany osobom trzecim. 2. Przed wyjazdem, dla każdego przejazdu przewoźnik lub kierowca wypełnia czytelnym, nieusuwalnym pismem formularz podróży wraz kopią. Formularz zachowuje ważność przez cały okres podróży. 3. Oryginał formularza pozostaje w pojeździe w ciągu całej podróży, której dotyczy. Kopia jest przechowywana w siedzibie przedsiębiorstwa. 4. Przewoźnik odpowiada za przechowywanie formularzy podróży. Dz.U. L 251 z 29.8.1992, odpowiedz » Zatrzymanie autokaru na Ukrainie [2011-08-22 12:16 89.172.41.*]
"Inteligentny' pilocie - traktuj kierowcę jak robola - na pewno daleko nie zajedziesz. Zdarzają się wśród nich i tacy, ale większość to wysoko kwalifikowani fachowcy, którzy dla mądrego pilota stanowią wielkie wsparcie i pomoc. Co do SMAPu - z reguły nie wpuszczają tam pilota, żeby móc swobodnie wziąć łapówkę. Na szczęście te opłaty nie są bandycko wysokie, więc warto je uwzględnić Co do kraju - z policja jest już dużo lepiej, a ludzie zazwyczaj są wspaniali. Więc co do opinii "narodowca"... no comments. Ale nie znoszę takich matołów( w żadnej nacji). odpowiedz » Zatrzymanie autokaru na Ukrainie [2011-08-22 16:42 31.61.0.*]
Kierowca pracujacy w turystyce czesto jest inteligentniejszy od pilota.Musi byc i jesli nie ma fajnej wspolpracy miedzy pilotami i kierowcami,czyli zaloga,to wycieczka jest do d...!I turysci to widza....A Ukraincow nie cierpie i juz.mam prawo.Krzywdy nie zrobie,ale z daleka.To nie ma nic wpolnego ze swiatopogladem.... odpowiedz » Zatrzymanie autokaru na Ukrainie [2011-08-22 13:41 85.232.232.*]
ukraina jest ok odpowiedz »
|