|
Wątek:
|
Touroperatorzy wzięci pod lupę
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.253.205.*
|
Data wysłania:
|
2011-08-12 13:45
|
Temat:
|
Agenci oceniają touroperatorów i oczekiwania klientów
|
Treść:
|
Zgadzam się w pełni. Każdy TO ma lepsze i gorsze oferty i trzeba znać dokładnie produkt aby nie wsadzić klienta na minę. Tym się różnią dobrzy agenci od złych. A szczerze mówiąc nie mam pojęcia po co dzwonić do TO i się pytać "jak jest w tym hotelu"? Przecierz wiadomo że nie powie "tego nie sprzedawaj bo jest do kitu". W dobie internetu i portali z opiniami takimi jak zoover, holidaycheck, oceniacz, tripadvisor nie rozumiem jak można wysłać klienta do kiepskiego hotelu (no chyba że klient sam się uprze i mimo naszego ostrzeżenia chce dany hotel ale to już inna sprawa).
|