|
Wątek:
|
LOW.FARE: 4 tygodnie bezpłatnego testowania dla biur podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2007-05-23 10:47
|
Temat:
|
LOW.FARE: 4 tygodnie bezpłatnego testowania dla biur podróży
|
Treść:
|
Aktualność: Polscy turyści lubią latać tanimi liniami. Wolą zapłacić mniej, nawet kosztem ryzyka opóźnienia, czy też odwołania lotu. Nie zawsze jednak lubią kupować bilety przez Internet - często bowiem strony przewoźników utrudniają zakup biletu, a sposoby płatności za bilety nie zawsze wszystkim odpowiadają. Dlatego biura podróży coraz częściej pośredniczą w sprzedaży biletów tanich przewoźników.
Popyt na bilety przewoźników low cost sprawia, że pojawiają się różne formy dostępu do tych usług, w tym wypadku w postaci systemów do rezerwacji przelotów. Jednym z takich systemów jest LOW.FARE zaprojektowany przez niemiecką Firmę Partners Software GmbH, od 2004 roku dostępny również na polskim rynku.
Narzędzie to zawiera obecnie w swojej ofercie ponad 90 Tanich Linii Lotniczych, z czego aż 20 przewoźników latających z Polski, w tym najpopularniejsze, takie jak: Centralwings, Ryanair, Easyjet, SkyEurope, Wizzair, itp.
- System LOW.FARE jest stale wzbogacany o kolejne linie lotnicze. W najbliższych planach jest także dodanie Tradycyjnych Linii Lotniczych, w celu zwiększenia jego atrakcyjności. W odpowiedzi na potrzeby Klientów jest on rozszerzany o nowe możliwości, takie jak: dopłaty za bagaż w przypadku linii, które tę usługę oferują (Ryanair, EasyJet, itp.) - opowiada o produkcie Iwona Szatkowska, z zespołu zajmującego się LOW.FARE.
Obecnie w Polsce oferowane są następujące wersje systemu: - LOW.FAREcounter - do wykorzystania w biurze turystycznym, obsługiwany przez pracowników, - LOW.FAREonline - do umieszczenia na stronie internetowej biura, aby Klienci sami mogli dokonać rezerwacji biletu, w tej wersji systemu biuro podróży otrzymuje dostęp do panelu administracyjnego, w którym może dostosować kolorystykę systemu do kolorystyki własnej strony, - LOW.FARExml - najbardziej elastyczna opcja systemu, pozwalająca na dowolne skonfigurowanie zarówno od strony graficznej, jak i funkcjonalnej, czyli np. zintegrowanie go z innymi systemami rezerwacyjnymi, jakie biuro chciałoby zamieścić na swojej stronie internetowej lub z tymi, które już posiada, takimi jak systemy rezerwacji hoteli lub samochodów.
Wszystkie biura podróży zainteresowane LOW.FARE mogą bezpłatnie i niezobowiązująco przez 4 tygodnie testować system. Aby uzyskać testowy dostęp, trzeba tylko wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie <a target=_blank href='http://www. lowfarecounter. pl/join. htm'>www. lowfarecounter. pl/join. htm</a> i przesłać go do firmy DoIT Sp. z o.o., która zajmuje się LOW.FARE.
|