|
Wątek:
|
Rynek vendingu wciąż niewykorzystany
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.31.153.*
|
Data wysłania:
|
2011-07-26 11:54
|
Temat:
|
vending Spengler Black Line DLH itd
|
Treść:
|
Widać że konkurencja nie śpi po nocach i klepie bzdury. Godziny wpisów świadczą o tym że ktróryś z trzech wymienionych poniżej producentów musi wypłącić swojemu internetowemu robolowi nadgodziny.
Wzroku nie komenteju aleczcionka na ekranie jest kilkukrotnie większa niż w telefonie komórkowym i większa niż na karteczkach wsadzanych w stare automaty firm które wymienił mój przedmówca. Wniosek: kolego kase zarobioną na kawie zainwestuj w dobre szkła bo nie wiem jak robisz przelewy za produkty chyba że do twojego HP-ka MAC-a czy Toshiby dodają lupę dla skrzywdzonych 30-latków.
Menu może być takie jakie chcesz i z cenami na ekranie i z cenami w podoknach. Jak nie masz wiedzy to się nie wypowiadaj albo przyjedź do openvenda to ci zrobią menu takie jakie sobie wymyślisz.
jako mały operator (25 maszyn) posiadam Maszyny linii black line z lat 2003 i 2004 jak również 2010. Nic mi się jeszcze nie "wysypało" poza wymianą jakiś 2 modułów od oświetlenia (w ramach rocznej gwarancji na maszyny używane).
Smak jest głównie uzależniony od jakości i rodzaju kawy a nie od maszyny. Chyba że kupiłeś automaty z rynku wtórnego a nie od openvendu i nie potrafisz skalibrować prawidłowo porcji. Pojedź do nich do firmy to Cię nauczą bo ja przeszedłem u nich fachowe szkolenie.
Ale jak ktoś pojęcia nie ma to takie bzdety pisze jak ty a to że używałeś tych maszyn nie znaczy że masz pojęcie bo możliwości jakie dają te maszyny być może są zaduże żebyś to ogarną a być może nikt cie z tego nie przeszkolił albo też nie miałeś pojęcia że na wyświetlaczu mogą być widoczne ceny od razu i nie trzeba nawet naciskać Przycisku START i wszystko ogranicza się do jednego dotknięcia.
Innowacje takie jak Ekrany LCD są bardzo praktyczne i z tego co wiem to Panowie z Openvend-u sprzedali już kilkanaście kampanii reklamowych w tym dla MasterCardu Pepsi i Multibanku. Wiec pisanie przez ciebie bzdetów nie ma najmniejszego sensu. Co więcej są jedyną firmą w EUROPIE która posiada płatności zbliżeniowe PAY PASS i PAY WAVE w automatach vendingowych. Są również technologicznym Partnerem MasterCard-u.
Piszę to jako ich dobry klient który kupuje u nich maszyny i produkty i bardzo cenię sobie tą współpracę a konkurencja jak widać działa metodami PISU!
|