|
Wątek:
|
Spór dwóch biur podróży o jedno słowo
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.11.226.*
|
Data wysłania:
|
2011-07-26 10:25
|
Temat:
|
Nazwa biura myli się klientom
|
Treść:
|
|
Odpowiedzi:
Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 12:13 95.51.115.*]
to jasne, ze nowsza firma chce sie przewiezc na renomie starszej firmy, przykladem najklasycznieszym jest Orbis i jak jest od 15 lat i teraz wykorzystywane w nazwach "Orbis-ek", "PolOrbis", "Polbis", "Polskie Biuro Podróży", "PBP" i dziesiątki innych. Wozily sie na Orbisie byle Licencje, biura ktore wydzielily sie jako biura prywatne ale chcialy nadal jechac na renomie Orbisu. Teraz byli dyrektorzy i niektorzy pracownicy rozdrapuja co zostalo i jak chociazby w Lublinie czy przykład Olsztyna odpowiedz » Nazwa biura myli się klientom [2011-07-26 22:37 79.187.82.*]
nie mają co rozdrapywać, szefostwo Orbisu już rozdrapało razem z funduszem ,któremu sprzedało za fizyczną 1 złotówkę i jedną i drugą firmę czyli Orbis i Travel Time odpowiedz » Nazwa biura myli się klientom [2011-07-27 10:02 95.49.117.*]
a to trochę nie na temat, ale też z naszej branży. Są "Wiadomości Turystyczne" - wszyscy znają. Osoby które tam pracowały (wszystkiego się nauczyły) założyły "Turystyczną". Doszło do tego, ze klienci nie gubili się i nie wiedzieli gdzie kupują reklamy (dziwne podobne oferty, to samo nazwisko). No cóż, w każdej branży zdarzają się takie przypadki... Trzeba uważać... odpowiedz »
|