|
Wątek:
|
Do Szanownych Klientów biur podróży..
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.254.121.*
|
Data wysłania:
|
2011-07-20 12:11
|
Temat:
|
Do Szanownych Klientów biur podróży..
|
Treść:
|
Zgadzam się z tym, że postawa klientów stosunkowo często jest delikatnie mówiąc "żałosna" - mam także do czynienia z klientami choć w zupełnie innej branży. Dokonuję na ich życzenie wyceny zamawianej usługi czy towaru i wycenę takową otrzymują na piśmie. Bywało już tak, że z taką wyceną w garści idzie taki klient do konkurencji i bez ceregieli prezentuje ją u konkurenta z pytaniem o ile taniej on mu zaoferuje to samo. I co? Irytujące to trochę ale niestety nie pokuszę się o wytykanie ich palcem a już tym bardziej pouczanie ich, że to nieuczciwe wobec mnie i powinni się wstydzić. Wstydzić powinien się autor niniejszego wątku. Napracowałeś się człowieku i nic z tego nie masz? Wniosek jest prosty - ŹLE PRACUJESZ a swoje słabe wyniki zwalasz na klientów. Nie staraj się zaprzeczać, ze wyniki masz dobre bo gdyby tak było nie stworzyłbyś tego głupawego wątku - WSTYDŹ SIĘ!!!
|