|
Wątek:
|
Biura podróży mają konkurentów - serwisy zakupowe?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 94.75.121.*
|
Data wysłania:
|
2011-07-19 09:22
|
Temat:
|
Wakacje kupione przez serwisy zakupowe
|
Treść:
|
Masz rację, niestety wszystko ma swoją cenę. Jeżeli ktoś je zupę nie płacąc za nią to nie znaczy, że ona nie kosztuje. Usługa hotelowa sprzedana z 50% rabatem, a do tego 12% prowizji dla grupona czy innego tworu, nawet grupowo nie daje hotelarzowi dochodu. Zarabia pralnia, dostawca prądu, gazu, wody, hurtownia spożywcza i pracownicy. A gdzie zysk właściciel, gdzie amortyzacja, remonty, naprawy po niesfornych Gościach. W moim hotelu na ścianie, na wysokości 1,5m miałem ślady butów traperskich. Chłopcy byli z rodzicami na weekendzie, musieli wejść na ścianę, byli w górach. Nawołuję branżę nie dajmy się omamić. Andrzej 3*
|