|
Wątek:
|
Wakacje 2011 - dokąd latamy, ile płacimy?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.3.11.*
|
Data wysłania:
|
2011-07-18 09:14
|
Temat:
|
Raport Tanie-Loty.com.pl
|
Treść:
|
Proponuję jednak taki komentarz, jest bardziej prawdziwy: portal z biletami lotniczymi, który zdaje rzeczowe sprawozdanie ze swojej bieżącej działalności. Nie wiem, czym pachnie ten tekst, ale przed rzucaniem bezpodstawnych oskarżeń radzę lepiej zapoznać się z zasadami Media Relations, czyli współpracy między mediami branżowymi a serwisami rezerwacyjnymi, które tworzą podobne raporty i starają się zainteresować nimi dziennikarzy. W tym wypadku się to udało, tekst widocznie został uznany za wartościowy. Jest to działanie standardowe, polegające na dostarczaniu czytelnikom użytecznych informacji, nie mające nic wspólnego z reklamą ani sponsoringiem.
Gdyby artykuł był rzeczywiście "opłacony", po ekranie latałoby wielkie logo uniemożliwiające czytanie tekstu, a ten zaś naszpikowany byłby odnośnikami.
|