Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
Autor: Czytelnik IP 213.134.162.*
Data wysłania: 2011-07-15 21:22
Temat: Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
Treść: Byliśmy już raz z TUI Polska na wyjeździe w Egipcie. Po powrocie byliśmy tak zadowoleni, że stwierdziliśmy, iż w przyszłym roku również wykupimy u nich wycieczkę. Patrząc przez pryzmat zeszłorocznego wyjazdu wykupiliśmy wyjazd na Majorkę(Hotel Sa Coma Platja). W ofercie zawarte na piśmie były warunki: pokój trzy osoby dorosłe i dziecko(podpisana umowa zawierała stwierdzenie, że powyższy standard pokoju to APARTAMENT RODZINY- w internecie na niezależnej stronie nie ma takiej oferty ----> http://www. booking. com/hotel/es/aparthotel-thb-sa-coma-plat ja. pl. html?aid=311097;label=hotel - 12235 - es - UPiLRgh6TT8E0rnYD_v_XQS1878418547;ws=&gc lid=CLeAyrWe_6kCFZUS3wodlDAW0w [proszę patrzeć na rodzaje pokoi]). Niestety, po przyjeździe dostaliśmy malutki pokój dwuosobowy z dwoma łóżkami, jedną szafę na cztery osoby, niewielką łazienkę, pokój "dzienny" z łóżkiem, w którym była wysuwana dostawka... Wszystko dałoby się znieść gdyby nie fakt, że byliśmy w trzy osoby dorosłe i 11 letnie dziecko... Złożyliśmy reklamację w Hiszpani, na którą nasza arcy mądra Pani Rezydentka stwierdziła, że może EWENTUALNIE zaproponować dodatkowy pokój za dodatkową opłatą 67 Euro za dobę(a nasz pobyt dopiero się rozpoczął). Dwa dni później na recepcji do odebrania był likier, który w sklepie na rogu kosztował 5 Euro. Sytuacja jest żenująca, gdyż po powrocie na napisane pismo dostaliśmy odpowiedź w słownictwie zahaczającym o uliczny slang(cytuję): " * Łóżka dostawione nie należą do stałego wyposażenia pokoju. Muszą być PRZENOŚNE, BY SZYBKO I SPRAWNIE MOŻNA BYŁO JE WSTAWIĆ TAM, GDZIE SĄ POTRZBNE(!!!). Ma to jednak swoją cenę: mniejszy komfort oraz mniej miejsca w pokoju. Ta informacja zawarta jest w naszym katalogu w rubryce "Uczciwie i otwarcie". * Wielkość Szafy- To hotelarz decyduje o wyposażeniu pokoju. (...) Ponieważ zgłaszali Państwo na miejscu to zastrzeżenie, nasz rezydent jak goodwill zaproponował państwu butelkę likieru." Myślę, że zostaliśmy potraktowani w powyższy sposób, gdyż reklamacje rozpatrywane są szablonem- WSZYSTKIE dostają odpowiedź negatywną. Niestety, trafili źle, gdyż będziemy walczyć o swoje prawa.
Flik206

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-08-08 12:05 79.184.190.*]
Niestety nie mam dobrych opinii o biurze TUI.Jeśli ktoś z Was dowie się, że ma lecieć na wakacje z TUI linią czarterową Enter Air radzę zrezygnować z wykupu wycieczki. Samoloty są stare, ciasne miejsca, a w kabinie monitory kineskopowe!Aż strach wsiadać! Nawet napoje były płatne przy 4 godzinnym locie. Niestety przeczucia co do tego samolotu się sprawdziły. Nasz lot powrotny miał 13 godzinne opóźnienie!Rezydentka nie odbierała telefonu przez 7 godzin!Trzymali nas na lotnisku przez te wszystkie godziny bez zadnej inf co dalej. Biuro TUI jednym słowem się na nas "wypięło" i całkowicie umywa ręce w tej sprawie!Bylismy 26 godzin na nogach (po przylocie w nocy do katowic czekala nas jeszcze podroz samochodem 200km do domu).Musielismy zrezygnowac z nast dnia pracy (byl to poniedzialek, przyleciec mielismy w niedziele popoludniu)W zyciu nie bylismy tak zmeczeni!!!Właśnie otrzymaliśmy odpowiedź z centrali TUI, że to nie ich wina i nie przewidują żadnej rekompensaty finansowej dla nas. Jak widać tak dobrze prosperujące (jeszcze!) na rynku biuro turystyczne nie ma zielonego pojęcia o PR, bo wystarczyłoby może 5, 10% zniżki na nastepne wakacje lub cos w tym stylu, aby jakos wynagrodzic nam to pieklo w drodze powrotnej.W ogole wyglada na to, że TUI nie przejmuje się klientami i wcale nie zalezy im na opiniach pojedynczych osob ktore korzystaja a ich uslug. Ale zle wiesci szybciej sie rozchodza niz dobre i oby odczuli to kiedys na swojej skorze. Zreszta widze, ze wiele jest negatuywnych opinii na temat tego biura chocby na tej stronie. odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-07-18 19:00 194.36.168.*]
Przede wszystkim zacznijmy od tego, że w hotelu były dwie rezydentki z czego jedna się rozchorowała, a druga oprócz tego, że dobrze wyglądała to nie wiem co tam robiła. Mieliśmy 12godzinne opóźnienie lotu ponieważ była awaria samolotu za co nikogo nie winię, ale nikt DOKŁADNIE nikt nie podawał nam żadnych informacji dot. tego kiedy będziemy mieli odlot. Nasza rezydentka nie odbierała telefonów, druga tak samo, aż brak słów. Również biuro podróży TIU nie zrobiło nic w tej sprawie, nikogo nie podesłano. Dzwoniliśmy do informacji TUI, ale niestety pan powiedział, że jedyne co może zrobić to wezwać karetkę jak ktoś dostanie zawału z powodu tego zdenerwowania. Dopiero telefon do KONSULATU POLSKIEGO gdzie pani była wręcz zdziwiona, że nikt z biura przez 12godzin nie ruszył dupy i się tutaj nie pojawił spowodał, że załatwiła nam samolot i podała dokładne informacje. Lotnisko w Warszawie nie wiedziało nic o naszym "spóźnieniu" i ogólnie cała obługa lotniska z którą się wykłuciliśmy nikt nic nie wiedział. Po 3h czekania dostaliśmy bon na 6euro co starczało na pół kanapki i Coca-Cole po 6h otrzymaliśmy 12euro aż w końcu po trudach wsiedliśmy do samolotu innego przewoźnika lecącego z Hiszpanii zresztą była to właśnie hiszpańska linia. Mając pierwszy lot o 9.40 wsiedliśmy do samolotu około 23.30 odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-08-08 12:09 79.184.190.*]
Witam!czy to przypadkiem nie chodzi o lot z Faro do Warszawy?jestem również pasazerka tego lotu.Jesli nie wystąpiliście jeszcze o odszkodowanie do Linii Enter Air a chcecie to zrobic, podajcie jakis namiar na siebie odezwe sie i podam informacje.My jestemy wlasnie w trakcie calego postepowania, idzie mozolnie , bo bardzo ciezko nawiazac jakikolwiek kontakt z Enter air, ale jak dobrze pojdzie dostaniemy po 400 euro na osobe odszkodowania!wiec chyba warto sie postarac.pozdrawiam i czekam na odp! odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij