|
Wątek:
|
Grupa eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.48.185.*
|
Data wysłania:
|
2011-07-14 12:35
|
Temat:
|
eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych
|
Treść:
|
Jeżeli pójdzie jak z gruponem, grupowem czy jakimś ta innym tworem to przestrzegam hotelarzy. To zamach na cenę. Obniżka ceny 50% jaką żądały te twory a do tego 12% prowizję od sprzedaży to sprzedawanie po kosztach nie uwzględniających koszty pracownicze. Jestem hotelarzem 3* małym kameralnym. Mnie lepiej opłaca się zamknąć drzwi hotelu. Nie ma co się łudzić, goście którzy przyjadą po cenie 50%-towej nie powrócą za cenę normalną. Wiem , że niektórzy robią tak, że podnoszą ceny na tyle żeby móc opuścić te 50%, tak przekonywało mnie dwóch organizatorów sprzedaży grupowej. Dla mnie jest to pomysł absurdalny. Ceny noclegów w obiektach noclegowych kalkulujemy realistycznie, cena zawiera wszystkie składniki kosztów i umiarkowany zarobek. Mamy mały margines na negocjacje ale nie o 50% ceny plus 12% prowizji. To jest rozregulowanie rynku. Odradzam i zapraszam do dyskusji. Mój e-mail wysoka@wysoka.com Andrzej
|