|
Wątek:
|
Grupa eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2011-07-14 12:35
|
Temat:
|
Grupa eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych
|
Treść:
|
Aktualność: Serwis noclegowy eholiday.pl otworzył platformę zakupów grupowych oferującą wyłącznie usługi noclegowe. Nowy serwis funkcjonuje w domenie okazje.eholiday.pl.
Tym, co wyróżnia projekt Grupy eholiday.pl na tle pozostałych serwisów oferujących zakupy grupowe jest koncentracja tylko i wyłącznie na usługach noclegowych. Internauci na stronach platformy okazje.eholiday.pl nie znajdą zniżek na usługi kosmetyczne czy gastronomiczne. Ułatwi to korzystanie z serwisu i wpłynie na jego przejrzystość, zarówno dla internautów szukających okazji, jak i dla Partnerów - właścicieli obiektów noclegowych.
Z zasobów serwisu eholiday.pl miesięcznie korzysta około miliona użytkowników, a w bazie miejsc noclegowych jest ponad 25 tysięcy zweryfikowanych obiektów.
Serwis nie pobiera opłat za wystawienie oferty, a jedynie prowizję od sprzedanych usług. Z partnerami ustalane są też indywidualnie takie elementy oferty, jak minimalna i maksymalna liczba kuponów, wysokość rabatu, a także możliwe terminy rezerwacji. Nie ma też wymogu podpisywania umów na wyłączność.
|
Odpowiedzi:
Grupa eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych [2016-01-29 00:56 83.30.54.*]
Problem jest w obecnym czasie taki,ze eholiday nikogo nie weryfikuje wpuszcza z reklama wszystkich nawet tych którzy nie maja działalności gospodarczej wszyscy sa wrzuceni do 1 wora,co powoduje obniżki cen przez właścicieli do kwot z przed 2 3 lat.W chwili obecnej wystarczy mieć tylko adres i zdjecia i już mamy prosperująca noclegownie taki obiekt działa bez jakichkolwiek opłat.Agencje nieruchomosci,osoby prywatne,obiekty agroturystyczne(reklamują sie jako noclegi pracownicze).Innym sposobem jest dodawanie kolejnej reklamy przez ten sam obiekt i reklamowania sie jako: hotel,hostel,noclegi pracownicze,kwatery,mieszkanie co daje w efekcie ze następny obiekt jest nieodnajdawany co powoduje ,ze kolejny raz ten sam wlasciciel podwyższa stawkę opłat aby znaleźć sie w wyższym pozycjonowanie POZATYM HOTELARZE jezel chcecie dobrze prosperować NIGDY NIE ZDRADZAJCIE swojej recepty na sukces gdyż przepisy te sa pózniej zdradzone kolejnym obiektom.Z uśmiechem patrzę na niebywała kampanie reklamowa w mojej WSI ....konkurencyjnych noclegów Być moze dobrze ,ze jest tak promowana ale dziwne jest to ze w miastach gdzie sa potężne firmy woogole nie ma propozycji noclegowych. odpowiedz » eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych [2011-07-18 12:50 194.63.132.*]
ok, ale zjawisko jest coraz szersze, coraz wiecej firm (hoteli, biur) się w to angazuje i coraz wiecej osob z tego korzysta i bedzie korzystalo - nikt nie lubi przeplacac odpowiedz » eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych [2011-07-18 17:02 195.28.171.*]
Nie bardzo rozumiem co znaczy przepłacać. Każdy może skorzystać z usługi noclegowej na miarę zasobności własnego portfela. Cena noclegu w hotelu budowana jest od kosztów a na koszty składa się mnóstwo czynników łączenie z zarobkiem właściciela. To on zainwestował i ma prawo na tym zarabiać, co niestety niektórych boli. POzdrawiam Andrzej 3* odpowiedz » eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych [2011-07-16 14:19 178.42.186.*]
Niestety - dałem się skusić jednemu z portali sprzedaży grupowej! Mam budynek w Mielnie na 50miejsc. Po odlliczeniu rabatu i prowizji pośrednika - zostało mi 38% z ceny cennikowej. Mnóstwo zamieszania związanego z obsługą gości , trochę wygenerowanych strat w budynku ( hydraulik. elektryk itp) i tylko kasy ( nawet kaski) z tego pozostało niewiele. Nie ma co się łudzić! Goście kupujący vouchery na portalach grupowych to są "łowcy okazji" i nie ma co liczyć na ich lojalność i ewentualny powrót do budynku! Pojadą tam gdzie będzie taniej! To sa ludzie , którzy codziennie zaczynają dzień pracy od włączenia kompa i sprawdzania okazji!!! Szukają czegokolwiek , aby tylko było taniej! Zgadzam się całkowicie z Andrzejem! Jest to całkowite spucie rynku i podcinanie gałęzi na które się siedzi! Rodzina i znajomi się smieją , że najwięcej zarobili pracownicy , świadczący usługi zewnętrzene ( np. pralnia) itp a nie właściciel budynku. Pozdrawiam wszystkich ze słonecznego Mielna !!! Krzysztof odpowiedz » eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych [2011-07-18 17:07 195.28.171.*]
Im wcześniej opamiętamy się tym zbyt głęboko nie wejdą. Chciałbym, żeby włączył się do dyskusji e-holiday. Kszysztof, my się nie dajemy. Szkoda, że przekonałeś się na własnej skórze. Ja rozumiem zakład kosmetyczny, że dla ukazania swoich walorów sprzeda kilka usług za pół ceny. Tam wrócą ludzie , bo to rzeczywiście trzeba tą usługę poznać. POzdrawiam Andrzej 3* odpowiedz » eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych [2011-08-11 19:58 178.235.211.*]
Witam wszystkich hotelarzy, Z dużym zainteresowaniem przeczytałem Państwa komentarze. Piszecie Państwo o własnych doświadczeniach z serwisami zakupów grupowych ale nie znacie Państwo naszej oferty. U nas nie ma możliwości zostania z 38% zyskiem z kuponu. Nie mogę na forum przekazać dokładnych danych dotyczących oferty ale zapewniam, że warunki są uczciwe. Chcemy pomóc w zapełnieniu niesprzedanych miejsc lub sprzedaży Państwa oferty poza sezonem. Ideą naszego serwisu jest łączenie sprzedających (Państwa) z kupującymi (ponad milion użytkowników eholiday) dlatego musimy dostosowywac naszą ofertę do panujących trendów. I to nam się udaje a osoby które w imieniu naszych Klientów wystawiły oferty w naszym serwisie zakupowym są zadowolone ze współpracy i często zaraz po zakończeniu oferty potwierdzają chęć kontynuacji. Zapraszam do kontaktu (Piotr Kasperczak 22 463 63 20) który odpowiada za serwis. Dokładnie wyjaśni zasady działania które są w 100% fair. Pozdrawiam M Wojciechowski - Grupa eholiday.pl odpowiedz » eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych [2011-07-16 13:37 178.42.186.*]
odpowiedz » eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych [2011-07-14 12:35 80.48.185.*]
Jeżeli pójdzie jak z gruponem, grupowem czy jakimś ta innym tworem to przestrzegam hotelarzy. To zamach na cenę. Obniżka ceny 50% jaką żądały te twory a do tego 12% prowizję od sprzedaży to sprzedawanie po kosztach nie uwzględniających koszty pracownicze. Jestem hotelarzem 3* małym kameralnym. Mnie lepiej opłaca się zamknąć drzwi hotelu. Nie ma co się łudzić, goście którzy przyjadą po cenie 50%-towej nie powrócą za cenę normalną. Wiem , że niektórzy robią tak, że podnoszą ceny na tyle żeby móc opuścić te 50%, tak przekonywało mnie dwóch organizatorów sprzedaży grupowej. Dla mnie jest to pomysł absurdalny. Ceny noclegów w obiektach noclegowych kalkulujemy realistycznie, cena zawiera wszystkie składniki kosztów i umiarkowany zarobek. Mamy mały margines na negocjacje ale nie o 50% ceny plus 12% prowizji. To jest rozregulowanie rynku. Odradzam i zapraszam do dyskusji. Mój e-mail wysoka@wysoka.com Andrzej odpowiedz » eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych [2011-07-14 14:31 89.174.72.*]
Zgadzam się z z hotelarzem Andrzejem - nie wspomniał On jeszcze o tym, że przy tak dużych wahaniach cen jakie w ostatnim czasie wystąpiły na rynku ( żywność, paliwo, koszty pracy itp.) obniżenie cen które i tak nie rosną od kilku lat to "kręcenie bata" na branżę. Marketing - Renata odpowiedz » eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych [2011-07-16 13:55 80.48.185.*]
zapraszamy innych do dyskusji a w szczególności eholiday. Andrzej 3* odpowiedz »
|