|
Wątek:
|
TUI Poland inicjatorem powstania Kodeksu Dobrych Praktyk
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.105.185.*
|
Data wysłania:
|
2011-07-01 13:29
|
Temat:
|
TUI Poland inicjatorem powstania Kodeksu Dobrych Praktyk
|
Treść:
|
Z jednej strony to bardzo ciekawy pomysł. I być może potrzebny. Z drugiej strony czy na pewno? >> Skuteczna i odpowiednia prezentacja oferty, czy prowadznie rozmowy z klientem - zwiększa sprzedaż. >> Odpowiednia obsługa - przyciąga klientów. Są to czynniki, które mogą wyróżniać wśród konkurencji. A więc standaryzacja? Tak, ale wewnątrz firmy. Chyba, że będzie dotyczyła sformułowań prawnych w umowach itd.
Odnośnie klientów i ich obaw... Przed podjęciem decyzji o zakupie wycieczki klient roważa najczęściej trzy rodzaje ryzyka: 1. osobiste 2. społeczne 3. ekonomiczne
OSOBISTE Związane są ze spełnieniem oczekiwań odnośnie pobytu oraz związane jest z głównym powodem wyjazdu na wakacje (wypoczynkowy, poznawczy, społeczny, rekreacja), itp.
SPOŁECZNE Zadowolenie innych uczestników wyjazdu, ale również ewentualna opinia innych osób (znajmomi, facebook, nasza-klasa), itp.
EKONOMICZNE Nie tylko cena. Do kiedy decyzja? Czy mógłbym zapłacić mniej, zaoszczedzić? Czy będzie taniej? Drożej? Czy nie odwołają mi urlopu?, itp.
Każda grupa klientów kieruje się czymś innym. Doradca, który potrafi rozwiać te obawy jest bardziej skuteczny. Sekret skuteczności to wyróżnik, więc dlaczego standaryzować ty cały rynek?
www.trenerturystyki.pl
|