|
Wątek:
|
Systemy rezerwacyjne można udoskonalić
|
Autor:
|
Czytelnik IP 78.133.161.*
|
Data wysłania:
|
2011-06-06 12:19
|
Temat:
|
Systemy rezerwacyjne do ulepszenia?
|
Treść:
|
" Dane bywają dodatkowo nieprecyzyjne i trzeba je sprawdzać na stronie danego touroperatora. Przy sprzedaży internetowej chodzi właśnie o to, aby nie potwierdzać zakupu telefonicznie " ;
" Problemy w systemach rezerwacji pojawiają się również w przypadku ofert last minute. Może się tak zdarzyć, że jedna oferta zostanie sprzedana dwa razy, bowiem program nie zablokuje miejsca w hotelu i samolocie w chwili rozpoczęcia rezerwacji. Pełne rezerwacje nie mogą być dokonywane w czasie ich zakładania, kecz w chwili potwierdzenia ich przez pracownika bądź system bankowy, który odnotował wpływ należności za wyjazd ze strony klienta; kiedy klient zrobił samodzielnie rezerwację on line - ze strony internetowej, która jest połączona z systemem rezerwacyjnym. " ;
Pracuję w turystyce i żadne z tych problemów nie występują w TOMie. System jako jedyny w pełni on-line'owo odpytuje o dostępne miejsca na daną sekundę, a następnie zakładane są rezerwacje opcjonalne, lub sprzedaż on-line'owa - nie ma możliwości pomyłki, a także potrzeby potwierdzania rezerwacji. Nie muszę marnować czasu, ani tłumaczyć się potem klientom :)
|