Linia Berlin-Szczecin wady i zalety ec24.pl
Tematyka:
Nie sa idealni, ale wsrod tanich przewoznikow - moim zdaniem-najlepsi. Jesli ktos wymaga wiecej, niestety musi zaplacic za indywidualny przejazd 4paki, a nie 65-75PLN.
Jezdzilem innymi liniami, wiec mam porownanie.
Ich zalety to:
1.Dostosowanie do potrzeb klienta-klient wybiera godzine, ktora zaleznie od zgloszen innych klientow jest zwykle lekko korygowana. Dzieki temu nie maja pustych przebiegow i moga zjechac lekko z cena za podstawowy przejazd w stosunku do konkurencji.
2. Cena przejazdu spod adresu jest taka jak u innych spod dworca, co oznacza dla klienta zwykle oszczednosc o koszt taxi-15-20zl.
3. Maja tylko male busy, a wiec nie musza ograniczac predkosci na autostradzie jak busy duze i autobusy do 100km/h, przejazd jest wiec zwykle duzo szybszy.
4. Zwykle nie zajezdzaja na drugie lotnisko (choc ostatnio sie to zdarzylo), co znaczaco przyspiesza przejazd,
5. Nigdy nie zdarzylo sie gdy z nimi jechalem, aby kierowca zabladzil w Berlinie albo powstaly jakies nieoczekiwane i denerwujace roszady typu przesiadka do innego auta, na ktore trzeba czekac pol godziny. A konkurencji, owszem, zdarzalo sie:)
6. Nie zdarzylo sie, aby w czasie deszczu z dachu kapala woda na pasazerow, a konkurencji-owszem.
7. Kierowcy nie sa gadatliwi i nie sprawiaja wrazenia, ze chce im sie spac:) Sa punktualni.
8. W sytuacji gdy w wyniku korka zagrozone jest zdazenie na samolot, kirowcy nie wahaja sie uzyc przemocy w stosunku do dziwnych ograniczen predkosci na Ringu.
9. Nie zdarzylo sie w ec24, aby mimo wczesniejszej rezerwacji, nie bylo na mnie miejsca w ostatnim tego dnia busie z lotniska. A konkurencji-owszem, raz nie bylo mnie na liscie kierowcy, ale na szczescie mial wolne miejsce, drugim razem nie bylo mnie na liscie kierowcy i pojechalem tylko dzieki temu, ze jakas osoba nie przyleciala z nieznanych mi powodow.
Wady:
1. Brak zestawow glosnomowiacych lub chocby sluchawek. Kierowcy gadaja przez komorki w czasie jazdy, rowniez w miescie, kierujac jedna reka. Zwykle sa to rozmowy sluzbowe, co jest tym bardziej dziwne. Konkurencja nie jest jednak lepsza.
2. Brak stalego rozkladu, co jednak w konfrontacji z punktem pierwszym zalet, nie jest wada wielka.
3. Niektorzy kierowcy lubia tez pocisnac po zewnetrznym pasie, choc sytuacja tego nie wymaga. Ostatnio jechalem tez z kierowca, ktory prawdopodobnie do tej pory jezdzil pociagiem towarowym. Mam na mysli hamowanie i przyspieszanie. Chroba morska byla blisko. Ale to wlasnie on w sytuacji podbramkowej pojechal zloty trzydziesci (ale bezpiecznie-jesli to mozlewe przy 130:) przez miasto i dzieki temu zdazylem na samolot, mimo godzinnego postoju w korku. Za to szacun:)
4. Czasami dodzwonienie sie do biura lub na komorke szefa bywa nielatwe, a i w godzinach pracy biuro potrafi byc nieczynne.
5. Rezerwacja Last Minute jest czasami niemozliwa, ze wzgledu na brak miejsc. Tu konkurencyjne liniowe busy maja przewage, bo jak nie jeden, to drugi zawsze ma miejsce, najwyzej trzeba troszke poczekac.
6. Drozsze (i to sporo-bodajze 24zl)) niz u konkurencji bilety w dwie strony, (ale w jedna strona tansze).
7. Brak oficjalnych promocji, programow lojalnosciowych lub znizek dla stalych klientow.
8. Nieznacznie mniej wygodne siedzenia niz w duzych busach konkurencji (jest to wada bardzo malo istotna, ze wzgledu na krotki czas jazdy).
Mysle, ze po zakupie zestawow glosnomowiacych dla kierowcow ec24(zgadzam sie zaplacic za bilet w jedna strone 2 zl wiecej:), aby pokryc koszty zakupu), firma zyska we mnie stalego klienta, a jak by strzelili jeszcze co 10 bilet gratis, czy cóś, to z innych przewoznikow korzystal bym tylko awaryjnie. Mimo, ze jezdze srednio raz w miesiacu w obie strony, a wiec za bilety placil bym wiecej niz u konkurencji.
Pozdrawiam podroznikow i przewoznikow. Z busow bede korzystal zawsze, bo mozna w nich spotkac niezlych ziomali:) A jak nie, to sie na pociag przesiade, tez bywa wesolo i jest tanio. Bo ja lubie jak jest wesolo. I tanio...W taxi nie jest wesolo, zwlaszcza w zajezdzonym Mercu. I nie jest tanio:)
Dobranoc!