|
Wątek:
|
Nowa ustawa o usługach turystycznych, która nie zwiększa odp
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.29.178.*
|
Data wysłania:
|
2007-04-26 09:59
|
Temat:
|
To nie jest dobry pomysł..
|
Treść:
|
Słabo to widzę w praktyce..
Wyobraźmy sobie 2 biura - jedno solidne, z doskonałą marką i rzeszą zadowolonych, lojalnych klientów, a drugie, które patrzy na ilość, a nie na jakość, i ryzykuje, balansuje na granicy uda sie/nie uda się i wysyła tysiące turystów na wakacje, z czego połowa jego klientów czuje sie oszukana po powrocie.
I tak: 1. Po co pierwszemu biuro to ubezpieczenie? Przecież ono wie, że nie zbankrutuje, i wie, że klienci do niego wrócą, bo biuro cenią.. Dlaczego to pierwsze, solidne biuro ma płacić na drugie, niesolidne, które może upaść?
2. Drugie biuro pewnie chętnie wykupi ubezpieczenie, bo zawsze będzie mogło się za nim schować..
3. Już widze, jak ubezpieczyciele potrafią ocenić solidność i prawdopodobieństwo upadku biur.. Już pokazali co potrafią na przykładzie Opena. Co za ignorant w ogóle podpisał z Openem umowę..
|