|
Wątek:
|
Dolina Charlotty - raj dla chcących naprawdę odpocząć?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.186.161.*
|
Data wysłania:
|
2011-05-03 13:08
|
Temat:
|
Uwagi na temat pobytu na wielkanoc 2011r
|
Treść:
|
Obejrzałem w internecie bardzo piękną reklamę hotelu oraz ofertę wielkanocną i.....niestety zapłaciłem zaliczkę na pobyt.Dlaczego niestety?Otóż za 3 noclegi z pełnym wyżywieniem zapłaciłem 1960 zł za 2 osoby w pokoju 2 osobowym,a więc cenę za pobyt w hotelu co najmniej 4 gwiazdkowym.Jakież było moje zdziwienie,kiedy na miejscu okazało się,że hotel nie posiada ŻADNEJ gwiazdki a więc nie spełnia wymogów żadnej kategorii.Jednak pełen optymizmu postanowiłem nie psuć sobie nastroju i udałem się do pokoju.Oto moje spostrzeżenia:pokój bardzo mały,w którym wtłoczono dwa wąskie łóżka,fotel z funkcją rozkładania,drugi fotel tzw.wypoczynkowy,szafa na ubrania z 6 wieszakami,bez półek na bieliznę,biurko i krzesło-meble wykonane przez stolarza amatora;łazienka bardzo mała z niewygodną i małą umywalką,z której można było wygodnie korzystać siedząc na sedesie.Jednak to wszystko można przeżyć i nie stanowiło to wielkiego problemu,ale dlaczego każą nam płacić za standard na tym poziomie cenę jak za luksusowy hotel.Salwę śmiechu wywołała próba założenia płaszcza kąpielowego,którego rozmiar pasowałby pewnie na hobbita.Ja mam zaledwie 176 cm wzrostu i w żaden sposób nie mogłem się w niego zmieścić.Tutaj muszę przyznać,że dzięki uprzejmości pań pokojowych po wielu próbach udało się znaleźć taki płaszcz,w którym mogłem zejść do hotelowego spa. Jednak kiedy poprosiłem tam o dwa ręczniki,by skorzystać z sauny,usłyszałem,że gdyby każdy takie miał wymagania to dla innych nie starczyłoby już ręczników.No cóż,przekonałem się o tym już wieczorem,kiedy w spa przeczytałem by zabierać ręczniki z pokoju,gdyż w spa ich zabrakło.Pewnie następnym razem należy je zabrać z domu i zostawić w prezencie w tym raju na ziemi.Należy się tylko umówić wcześniej,by przywieźć ze sobą ręczniki w odpowiednim kolorze.Niestety obsługa w spa była wyjątkowo niesympatyczna i traktowała gości jak intruzów.Sądzę,że właściciele hotelu powinni się zastanowić i zmienić reklamę hotelu tak ,by nie stwarzać na przyszłość pozorów iż jest to luksusowy hotel.Poza tym powinni być wdzięczni,że mają taki personel w recepcji i w restauracji,który robił wszystko co było w ich mocy,by wszystkie błędy i niedoróbki ,zrekompensować uśmiechem i uprzejmością.Zdecydowanie nie polecam nikomu tego miejsca i w mojej ocenie jakość do ceny ma się jak 1 do 5.Mam jeszcze kilka ciekawych zdjęć tego rajskiego otoczenia i chętnie je umieszczę w internecie,by nikt więcej nie dał się nabrać na ten " RAJ NA ZIEMI". PS.Jeśli właściciel tego obiektu jest lekarzem,to lepiej niech leczy ludzi,a prowadzenie hotelu zostawi ludziom,którzy się na tym znają.
|