|
Wątek:
|
Przychody Hotelu Revenue Management
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.26.166.*
|
Data wysłania:
|
2011-04-12 15:04
|
Temat:
|
Przychody Hotelu Revenue Management
|
Treść:
|
Plan działań revenue managera
CODZIENNIE:
Inwentarz
a) Sprawdzaj ogólny raport przeglądający inwentarz, aby się upewnić że jest rezerwowalny przez następne 90 dni. b) Dwa razy sprawdzaj, czy masz właściwie załadowany inwentarz, który jest dostępny do sprzedaży c) Sprawdzaj "czerwone" dni, np. dni w których nie ma dostępnego inwentarza do sprzedaży w hotelu - przede wszystkim w dniach, kiedy twoi klienci raczej zamierzają dokonać rezerwacji, np. w miejskim hotelu miej na oku następne 3 tygodnie; jeśli twój biznes skierowany jest na klienta "wypoczynkowego", wtedy zwróć uwagę na następne 8 lub 10 miesięcy. Jeśli alokacja pokoi wynosi zero (czerwone dni) oznacza to, że nie masz nic do sprzedaży niezależnie od tego czy hotel jest zamknięty czy nie. Chcesz odrzucić potencjalnych klientów twojego hotelu?
Stawki
a) Upewnij się, że masz stawki dostępne do sprzedaży dla następnych 18-24 miesięcy. Przy dostępnych pokojach, musisz powiązać z nimi stawki, aby twój inwentarz był widoczny w kanałach sprzedaży online. b) Pozwolenie hotelowym gościom na rezerwację z wyprzedzeniem spowoduje mniejszą blokadę sprzedaży, co przyczyni się do wzrostu przychodów. To pozwala na dopasowanie do wysokiego lub niskiego popytu w przyszłości. c) Upewnij się, że masz stawki obłożenia dla typów pokoi "single", "double", jak również ekstra stawki dla dodatkowej osoby w pokoju.
Więcej na http://yeelders. com/2010/12/02/optymalizacja - przychody - hotelu
|