|
Wątek:
|
WYMOGI - WYSOKIE PROGI SPRZEDAŻY
|
Autor:
|
Czytelnik IP 213.241.90.*
|
Data wysłania:
|
2011-04-12 10:46
|
Temat:
|
WYMOGI - WYSOKIE PROGI SPRZEDAŻY
|
Treść:
|
Mam pytanie, czy wam też Ecco przysłało info o rozwiązaniu umowy, lub ewentualnym warunkowym przedłuzeniu do maja po przesłaniu pisemnego zobowiązania o wywiązaniu sie z progu sprzedaży i nadrobieniu braków? Bez tego nie ma możliwości rezerwacji. Najsensowniejszym wyjściem, przynajmniej dla agentów z małą sprzedażą byłby solidarny bunt i odmowa dalszej sprzedaży. Gdyby wszyscy ich potraktowali na zasadzie ,,Nie chcecie to nie łaski bez" to sądzę, że szybko doszliby do wniosku,że mniejsi agenci, ale razem wzięci robili im niezły obrót i dużo stracili na zerwaniu umów. Ktoś kto to wymyślił jest marnym pomysłodawcą. Pozdrawiam wszystkich agentów i pracowników biur.
|