|
Wątek:
|
formy promocji ofert
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2003-06-16 22:14
|
Temat:
|
formy promocji ofert
|
Treść:
|
Sadzę, że wiele podmiotów związanych z turystyką działa zbyt szablonowo, promując się w prasie lokalnej lub ogólnopolskiej ( w zależności od możliwości finansowych) ponosząc koszty (myślę nie małe), wydając i rozdając swoje katalogi itp. Jest to skuteczne..., ale czy nie uważacie Państwo, że warto poszukać innych, niekonwecjonalnych form promocji? Chętnie poznam pomysły, które jeszcze nie znalazły powszechnego uznania, a warte są popularyzacji, wymiany, dyskusji. Niech coś sie dzieje nowego, dziwnego. Mysle, że nasi klienci też na to czekają. Z gorącego tygla zawsze coś dobrego wypłynie. Rutyna to pierwszy krok do stagnacji, a tego chyba nikt nie chce.
Odbieram TUR-TARGI jako pewna szansę, ciekawą, przyszłościową propozycję, dla branży. Apeluję do innych.
ODEZWIJCIE SIĘ !!
|