|
Wątek:
|
Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa- 09-10.05 Poznań
|
Autor:
|
Czytelnik IP 217.153.143.*
|
Data wysłania:
|
2011-04-11 16:42
|
Temat:
|
Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa- 09-10.05 Poznań
|
Treść:
|
Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gości
Pracownicy na pierwszym miejscu, bo pracownicy to KAPITAŁ LUDZKI. Kapitał stanowi o wartości Twojej firmy i tylko dobrze zarządzany może pomnożyć zyski. Jeśli zależy Ci by zadbać o swój biznes dowiedz się w jaki sposób przewodzić ludziom w pracy aby klienci zawsze doświadczali pozytywnych wrażeń w kontaktach z Twoją firmą i jej pracownikami.
Szkolenie adresujemy do właścicieli i menedżerów zarządzających pracownikami odpowiedzialnymi za kontakt z gośćmi. Jego uczestnicy rozwiną umiejętności zarządzania pracownikami w organizacji usługowej. Opieramy się na założeniu, że warunkiem wysokiej jakości obsług gościa jest szacunek okazywany pracownikowi. Menedżer może uzyskać najlepszą jakość pracy podwładnego, jeśli - wymagając wysokiej jakości pracy - zadba o jego potrzeby.
Jeśli zależy Ci by zadbać o swoją firmę skorzystaj z naszego zaproszenia na szkolenie, na którym będziesz miał możliwość: •zobaczyć, jak buduje się relacje z pracownikami, tak aby dostarczali oni klientom najwyższą jakość obsługi; •dowiedzieć się, w jaki sposób menedżer, może wpływać na jakość doświadczenia Twoich klientów, mimo, że nie obsługuje ich bezpośrednio; •poznać narzędzia, jakimi dysponuje profesjonalny menedżer, aby budować dobre relacje z pracownikami, by stale utrzymywać ich wysoką motywację i zaangażowanie w relacje z gościem; •praktycznie przećwiczyć rozmowy w konkretnych sytuacjach zawodowych takich, jak stawianie celów i delegowanie zadań, czy dawanie adekwatnej informacji zwrotnej.
Korzyści ze szkolenia: 1. Firma zyska najcenniejsze aktywa w postaci pracowników zapewniających bazę lojalnych klientów. 2. Pracodawca zyska więcej czasu na planowanie strategiczne oraz większą satysfakcję z pracy ze swoim zespołem. 3. Pracownik zyska wspierającego go szefa, który pozwala mu rozwijać własny potencjał wiedzy i umiejętności.
Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 09-10.05.2011 w Poznaniu.
Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy Konsorcjum szkoleniowo- doradcze (dawne House of Skills) dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach: - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę, - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.
Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie : • www.akademiagoscinnosci.pl Proszę także o kontakt: • mailowy kontakt@akademiagoscinnosci.pl, lub • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).
Zapraszam! Adrianna Słyk Akademia Gościnności
|