|
Wątek:
|
Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.207.55.*
|
Data wysłania:
|
2011-04-10 19:02
|
Temat:
|
Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
|
Treść:
|
Dwa lata temu miałam podobną sytuację. Już w listopadzie 2008 zarezerwowałam na czerwiec 2009 wyjazd na Sycylię, mając jako gratis gwarancję niezmienności ceny. Niestety na miesiąc przed wyjazdem otrzymałam telefon, że Ecco Holiday rezygnuje z tego kierunku, ponieważ było bardzo małe zainteresowanie i nie ma chętnych. Ponieważ w maju nie mogłabym już liczyć na coś tańszego, przyszło mi się zgodzić na zaproponowaną Turcję w zamian. Dla porównania 2 tygodnie na Riwierze Tureckiej kosztowały tylko 200zł mniej niż w tym samym terminie 2 tyg. na Sycylii , a Ecco Holiday wciska bajeczki o braku chętnych!? I to się nazywa gwarancją ceny.Gwarancja niezmienności ceny w Ecco Holiday działa tak: w momencie wykupowania wycieczki kurs euro był po ok. 3,60, a w maju 2009 już po 4,50, więc lepiej dla biura było zrezygnować z całego kierunku, niż dopłacać do interesu. Wcześniej byłam z tym biurem na Krecie i w Maroku i wszystko było ok (bo wachania kursów walut były w drugą stronę) ale widać do 3 razy sztuka i ten 3 raz był moim ostatnim z Ecco Holiday. Maria z Warszawy
|