|
Wątek:
|
Sopocki Grand na pięć z plusem
|
Autor:
|
Czytelnik IP 81.44.70.*
|
Data wysłania:
|
2007-03-10 14:22
|
Temat:
|
NIEWYWIAZANIE SIE Z UMOWY
|
Treść:
|
ZLIWA Moja szwagierka ANGELIKA HRYCIUK w dniu 09.03.07.r nabyla w firmie ORBIS bilet z KATOWIC do GIRONY ( hiszpania ) w kwocie 461 zl. Wyjazd byl planowany z Katowic o godzinie 04 15 w dniu 10.03.07.r .W Katowicach byla o godzinie 04 00, tam czekala na autokar dwie godziny po czym zadzwonila do informacji sie dowiedziec dlaczego nie ma autokaru , powiadomiono ja iz autokar pojechal bez niej 15 minut przed czasem zabierajac jednego pasazera zamiast niej ktorY z pewnoscia nie posiadal biletu . NA TEJ PODSTAWIE WNOSZE PROSBE O ZMIANE DATY WYJAZDU NA NAJBLIZSZA JAKA JEST MO. Z gory dziekuje . Z powazaniem RENATA HRYCIUK
|