Forum grupa: Biura turystyczne
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
UOKiK uciera nos PIT-owi (cd sprawy dot. Triady)
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-07-19 22:03
|
Temat:
|
a ja miałem kontrolę TERAZ...
|
Treść:
|
znaczy trwała już od wiosny... (wymiana pism, potwierdzonych umów itp...) Zakwestionowano w moich warunkach to co we wszystkich. Uważam całe zamieszanie za wielce nie rozsądne i niepoważne. W efekcie kontroli zmieniłem dwa ważne punkty... Oba niestety na niekorzyść klientów... Naprawdę zalezy mi na maxymalnej czystości i ucziwość... A zostałem zmuszony naprzykład do takiego wpisu:
16. Ewentualne reklamacje należy bezwzględnie zgłaszać w trakcie trwania imprezy turystycznej na piśmie pilotowi lub usługodawcy wskazanemu na voucherze (skierowaniu).
17. Klient może zgłosić do BIURA reklamacje, wnioski i uwagi na piśmie, w terminie odpowiednim do merytorycznych możliwości weryfikacji zastrzeżeń! Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest zgłoszenie jej w Biurze w formie pisemnej wraz z kopią pisemnej skargi, o której mowa w pkt. 16. BIURO ma obowiązek rozpatrzenia w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
Przy tych wrunkach nikt nie wie jaki jest "merytorycznie" uzasadniony czas na złożenie reklamacji...
podczas kontroli zobaczyłem wiele więcej takich "kwiatków" ale nie miałem sumienia ich dołączać do warunków...
|
Odpowiedzi:
|
Zgłoś problem z tą stroną »
|