|
Wątek:
|
UOKiK uciera nos PIT-owi (cd sprawy dot. Triady)
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-07-19 11:42
|
Temat:
|
UOKiK uciera nos PIT-owi (cd sprawy dot. Triady)
|
Treść:
|
|
Odpowiedzi:
Izba [2005-07-28 12:18 999.999.999.*]
Izba Turystyczna kompletnie skompromitowala siebie występując przeciwko Triadzie i krytykując to na łamach prasy. Kompletnie niezrozumienie branży o obowiązków Izby w stosunku do branży. Od lat Izba jest tworem kompletnie nieczytelnym i ostoją dla "działaczy" chętnie biorących pieniądze za nic. Zero profesjonalizmu wogóle a już w tej krytyce upublicznionej - najbardziej odpowiedz » sprawa Triady i innych biur wziętych "na... [2005-07-20 15:12 999.999.999.*]
Czy zauważyliście Państwo, że Rzeczpospolita bierze sobie co roku jakieś biuro podrózy " na ząb" ? Następnie w wielkich artykułach opisuje to biuro wyłącznie źle aż nastąpi to co chyba jest jedynym zamierzeniem czyli bankructwo firmy. Należałoby się zastanowić komu zależy na skompromitowaniu następnego znanego biura? odpowiedz » to kompromitacja UOKiK [2005-07-21 09:58 999.999.999.*]
tu nie chodzi o kompromitację biura (choć nie da się ukryć, że T. była kozłem ofiarnym tego artykułu), ale o kompromitację UOKiK, który do dziś nie chce przyznać się do błędu, uznając siebie za "strażnika moralności" odpowiedz » Kto na tym korzysta [2005-07-20 12:41 999.999.999.*]
Kto korzysta na tym całym zamieszaniu? Tylko duże biura, tzw. renomowane jak TUI, Neckermann czy Triada. Jesli ktoś sobie poczyta raport pokontrolny UOKiK zmieszczony na ich stronie a pozniej poczyta warunki w/w biur to powinien zapytac co za bzdury wygaduja przedstawiciele Triady i pan prezes. To co u innych firm jest niedozwolone to u Triady nie jest łamaniem prawa. Dlaczego pan prezes nie zaimie się cenami dumpingowymi stosowanymi przez Triade i jeszcze kilka biur? To też należy do jego kompetencji. odpowiedz » a ja miałem kontrolę TERAZ... [2005-07-19 22:03 999.999.999.*]
znaczy trwała już od wiosny... (wymiana pism, potwierdzonych umów itp...) Zakwestionowano w moich warunkach to co we wszystkich. Uważam całe zamieszanie za wielce nie rozsądne i niepoważne. W efekcie kontroli zmieniłem dwa ważne punkty... Oba niestety na niekorzyść klientów... Naprawdę zalezy mi na maxymalnej czystości i ucziwość... A zostałem zmuszony naprzykład do takiego wpisu: 16. Ewentualne reklamacje należy bezwzględnie zgłaszać w trakcie trwania imprezy turystycznej na piśmie pilotowi lub usługodawcy wskazanemu na voucherze (skierowaniu). 17. Klient może zgłosić do BIURA reklamacje, wnioski i uwagi na piśmie, w terminie odpowiednim do merytorycznych możliwości weryfikacji zastrzeżeń! Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest zgłoszenie jej w Biurze w formie pisemnej wraz z kopią pisemnej skargi, o której mowa w pkt. 16. BIURO ma obowiązek rozpatrzenia w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Przy tych wrunkach nikt nie wie jaki jest "merytorycznie" uzasadniony czas na złożenie reklamacji... podczas kontroli zobaczyłem wiele więcej takich "kwiatków" ale nie miałem sumienia ich dołączać do warunków... odpowiedz » ucieczka od odpowiedzialności [2005-07-19 16:39 999.999.999.*]
"Cezary Banasiński powiedział też, że Izba nie powinna dezinformować opinii publicznej, że Urząd rzekomo uznał za "wzorcowe" jakieś umowy, które mogą być powielane przez kolejnych przedsiębiorców, gdyż odpowiedzialność za treść umowy spoczywa wyłącznie na przedsiębiorcy, który ją przedstawia do zaakceptowania konsumentowi" ale odpowiedzialność przynajmniej w stosunku do klientów Triady spada również na UOKiK. Klient, który przeczytał raport mógł sobie wyrobić przekonanie, że umowa tej firmy jest OK odpowiedz » czyżby koniec z raportami UOKiK? [2005-07-19 16:29 999.999.999.*]
"Kontrola biur turystycznych powinna odbywać się nie tyle na łamach mediów, co przede wszystkim w ramach posiadanych - także przez Izbę - kompetencji w zakresie podnoszenia poziomu i kultury obsługi turystów, a także kształtowania i upowszechniania zasad etyki w działalności gospodarczej" odpowiedz » pytanie wciąż bez odpowiedzi [2005-07-19 16:27 999.999.999.*]
skąd ten dziwaczny tytuł - Prezes Banasiński odowiada na wszystkie pytania, tylko w dalszym ciągu nie wyjaśnia w jaki sposób doszło do stwierdzenia w raporcie UOKiK z ubiegłego roku, że w przypadku trzech znanych biur podróży nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości odpowiedz » kogo dotyczy spór [2005-07-19 16:25 999.999.999.*]
Triada - to spór UOKiK z PITem UOKiK - to spró PITu z Triadą odpowiedz » wrzesień - październik 2004 [2005-07-19 16:02 999.999.999.*]
zakładając, że przedsiębiorcy działają racjonalnie, dlaczego Triada wystąpiła w listopadzie ubiegłogo roku z prośbą o ocenę warunków uczestnictwa, skoro dwa miesiące wcześniej UOKiK stwierdził, że nie ma w warunkach uczestnictwa tego biura żadnych nieprawidłowości odpowiedz » JAK WIDAĆ UOKIK ZAJMUJE SIĘ WSZYSTKIM, A MY NADAL NIE... [2005-07-19 11:42 999.999.999.*]
WIEMY KTO BĘDZIE PŁACIŁ KOSZTA ANULACJI ZA REZYGNACJĘ KLIENTA NA 2 TYGODNIE PRZED WYJAZDEM, SKORO WARUNKI DEHOGA PRZEWIDUJĄ MIN, 80% KOSZTÓW ANULACJI. cZY PAN CEZARY BANASIŃSKI MÓGŁBY ZAJĄĆ SIĘ WRESZCIE MERITUM SPRAWY, A NIE OBRONĄ TRIADY ?!!! odpowiedz » Koszty anulacji... [2005-07-20 15:52 999.999.999.*]
Koszty anulacji... w okreslonych warunkach w okreslonych terminach i w okreslonym procencie w umowie, ponosi zamawiajacy - czytaj Turysta. Proste i gdzie jest spor? Chyba tylko aby przezucic koszty swoich nieprzmyslanych decyzji lub zbiegu nieszczesliwych okolicznosci na Organizatora Turystyki? A dlaczego? Moze sie przeciez turysta ubezpieczyc od kosztow "Nie Wyjazdu" - i zamyka to problem. odpowiedz » s [2005-07-19 16:36 999.999.999.*]
odpowiedź - wyrok oddalający częściowo powództwo w sprawie TUI vs. UOKiK (czerwiec 2005) odpowiedz »
|