|
Wątek:
|
Agencie może wyrzuć terminal?!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.30.123.*
|
Data wysłania:
|
2011-03-10 10:40
|
Temat:
|
Agent traci, bo klient jest ważniejszy?
|
Treść:
|
ja nie mam terminala, jak ktoś pyta czy można płacić kartą to mówię, że niestety nie, idzie więc do bankomatu a resztę dopłaca przelewem. Jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby ktoś zrezygnował z zakupu u mnie, bo nie mam terminala. Ostatnio zastanawiałam się nawet nad tym czy może nie unowocześnić się i nie wprowadzić płatności kartą, ale trochę odrzuciły mnie prowizje i opłata za terminal i też właśnie słyszałam, że w przypadku upadku touroperatora kasa jest ściągana od agenta z automatu tak więc ostatecznie zrezygnowałam. Mam koleżankę w dużym biurze touroperatorkim, które ma płątności kartą, ale też mają przykazane żeby kartą przyjmować w ostateczności.
|