jazda sindbadem
Tematyka:
Wczoraj kupiłam bilet do Paryża odjazd miał być o 16, byłam na dworcu nawet wcześniej, na dworcu był autokar Sindbad, ale do Niemiec, więc nie podchodziłam, czekałam na ten do Francji, kiedy już zniecierpliwiłam się, że nie przyjeżdża właściwy autokar poszłam do biura S. na dworcu po czym dostałam, informację, że ten do Niemiec był tym do którego miałam wsiąść, kiedy zapytałam co mogę dalej zrobić Pani w biurze mnie ochrzaniła i powiedziała, żebym kontaktowała się z biurem reklamacji, które jest czynne od 8 do 16, więc już było za późno, zostałam, więc na dworcu, na drugi dzień rozmawiałam z dwoma osobami z biura reklamacji, pierwszy Pan się rozłączył, druga Pani też nie była w stanie mi pomóc, jestem bardzo rozczarowana postępowaniem biura, bo nikt mi nie chciał pomóc, twierdzą też, że nie należy mi się zwrot za bilet ani nawet możliwość zmiany terminu wyjazdu, zaproponowano mi 50% zniżki na kolejny bilet, jestem też zszokowana tym, że nikt sobie nic nie zrobił z tego, że brakowało im pasażera, nikt do mnie nie zadzwonił, nie szukał mnie, można było przecież przez megafon poprosić żebym stawiła się do autobusu, chamstwo, nieżyczliwość, brak chęci pomocy sprawiają, że czuję ogromny niesmak do tej firmy, na pewno złożę skargę do odpowiedniego urzędu, również Państwo z biura reklamacji nie byli kompetentni, kiedy zapytałam jak ich regulamin zapatruje się na takie sytuacje pan powiedział mi, żebym sobie poczytała na stronie, bo nawet nie potrafił mi odpowiedzieć na pytanie. Nie polecam.