Forum grupa: Baza turystyczna
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
Hotelarzu, restauratorze - nie daj się nabrać!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.8.204.*
|
Data wysłania:
|
2007-01-19 09:18
|
Temat:
|
Nieuczciwy klient
|
Treść:
|
Jestem małym hotelarzem Prawda jest trochę inna niż w tekście. Zgłoszenie niezapłacenia rachunku hotelowego powoduje wszczęcie sprawy karnej o wyłudzenie (inaczej jak w restauracji!). Miałem kilka takich przypadków i wszystkie kończyły się albo pośpiesznym zapłaceniem rachunku albo sprawą sądową (niezależnie od wartości rachumku) Inna sprawa że w Polsce sprawa karna nie ma nic wspólnego z możliwością odzyskania pieniędzy. Wyrok skazujący zazwyczaj nie nakazuje zwrotu wyłudzonej kwoty (sprawa cywilna), ale satysfakcja jest i ja tak zawsze postępuję i radzę wszystkim hotelarzom dla odstraszenia naciągaczy tak robić, mimo ze powoduje to konieczność stawiania się na rozprawy. Policja nie robi żadnej łaski przepisy prawne nakazują wszczęcie postępowania karnego.
|
Odpowiedzi:
Nieuczciwy klient [2007-01-20 13:06 83.21.180.*]
A kiedy będziemy pracować , jak będziemy czas tracić w sądach? Najlepiej jest brać od razu za wynajęcie pokoju i nie myśleć ,czy łaskawie Gość zapłaci .Jeśli jest uczciwy ,to nie będzie miał nic przeciw temu. odpowiedz »
|
Zgłoś problem z tą stroną »
|