|
Wątek:
|
Hotelarzu, restauratorze - nie daj się nabrać!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.21.134.*
|
Data wysłania:
|
2007-01-18 19:36
|
Temat:
|
Nieuczciwy klient
|
Treść:
|
ja po prostu biorę od niepewnych nowych gości opłatę z góry.tak jest w niemczech i nikt temu się nie dziwi,a u nas często spotykam się ze zdziwieniem i mówieniem "po całej polsce jeżdżę i nigdzie nie muszę płacić z góry".o.k. może i nie muszą ,ale ja byłam już oszukana przez gościa właśnie z niemiec w 1999 roku na kwotę 987,00 złotych i postanowiłam że skoro nie mogę odzyskać tych pieniędzy ,bo mamy takie prawo,to więcej nie dam się nabrać i wolę aby w recepcji gość zrezygnował z noclegu ,niż mam być wyrolowana!
'
|
Odpowiedzi:
Nieuczciwy klient [2007-01-22 09:31 83.26.133.*]
Bardzo dobrze robisz .Jeśli ktoś chce zrezygnować to pewnie ma nieuczciwe zamiary i nie zapłaci za nocleg.Ja też biorę zawsze z góry i nikt się temu nie dziwi.Ten kto się dziwi nie jest uczciwy.Uczciwy nie ma żadnego oporu z zapłaceniem z góry. Z poważaniem Marek Bernatt z hoteliku "Grosik" z Łodzi odpowiedz » Nieuczciwy klient [2007-01-22 12:59 83.21.127.*]
Tak trzymać,jakbyśmy byli bardziej zintegrowani to nikt nie wciskałby nam ,że gdzie indziej to nie płaci się z góry.Powinna być ogólna zasada płacenia na"dzień dobry"Pozdrawiam Jolka ze Szczecina odpowiedz » Nieuczciwy klient w hotelu [2007-01-26 13:03 83.29.169.*]
Każdy medal ma 2 strony.. Jakbym był hotelarzem - chciałbym kasę za usługę z góry.. Ale jestem gościem i wole płacić po wykonaniu usługi. Dlaczego? Bo wielokrotnie spotkałem się z tym, że o gościa dba się do momentu zapłacenia.. po zapłacie często właścicieli średnich/małych obiektów klient totalnie nie interesuje :( Gość odpowiedz » Nieuczciwy klient w hotelu [2007-01-26 14:36 83.29.71.*]
Większość właścicieli małych hoteli nie "olewa" swoich gości. Ci hotelarze nie zatrudniają całego sztabu ludzi (od ciecia przy bramie, poprzez pokojówki, ich szefową, kelnerów, obsługę kuchni, pracowników administracyjnych, obsługę recepcji aż do menedżera), dlatego nocleg w takim hotelu jest znacznie tańszy, ale drobne braki i usterki mogą umknąć ich uwadze, tak jak umyka niepłacący klient. Należę do grupy małych hotelarzy i jak każdy z nas mogę podać cały szereg szokujących zachowań klientów, gdyby nie fakt, że o naszych gościach nie mówimy źle. Pozdrawiam, Anna Banach, Gościniec AMiG Krzywopłoty na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej odpowiedz » Nieuczciwy klient [2007-01-23 23:35 83.29.85.*]
Brawo Jolka ze Szczecina! Integrujmy się, bezwzględnie wszyscy bierzmy opłaty z góry! Gościniec AMiG w Krzywopłotach na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej odpowiedz »
|