Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Wizz Air z nowym Contact Center
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2011-01-31 11:23
Temat: Wizz Air z nowym Contact Center
Treść: Aktualność:
Nowy Contact Center taniego przewoźnika jest dostępny dla wszystkich klientów przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku. Klienci chcą dowiedzieć się więcej o cenach, usługach czy np.. nowych promocjach, mogą to zrobić dzwoniąc lub pisząc e-mail’a do Call Center.

Swoje zapytania można kierować w trzech językach: po polsku, niemiecku i angielsku. Planuje się także wprowadzenie języka włoskiego i francuskiego. Oczywiście działa także linia telefoniczna, poprzez którą można dokonać rezerwacji biletu.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

(brak tematu) [2011-01-31 11:23 83.3.114.*]
loty do warny lipiec sierpien odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij