|
Wątek:
|
Prawie dwukrotnie wzrosła liczba skarg na linie lotnicze
|
Autor:
|
Czytelnik IP 67.243.60.*
|
Data wysłania:
|
2010-12-15 19:09
|
Temat:
|
Skarga na linie lotnicze
|
Treść:
|
Witam, nazywam się Agnieszka Cywińska i mieszkam w New Yorku. Chciałabym złożyć skargę na załogę lotu 011 z Warszawy do Newarku w dniu 15 października 2010 r. Wraz z kilkumiesięcznym dzieckiem podróżowałam z Warszawy do Newarku. Jestem zbulwersowana zachowaniem załogi która przez cala podróż nie raczyła się zapytać czy nie potrzebuje jakiejkolwiek pomocy. Nie mogłam zostawić dziecka samego sobie nie mogąc skorzystać z toalety, brak pomocy z bagażem ,podaniem gondoli, podaniem pasów bezpieczeństwa w trakcie lotu dla dziecka ,itp. Pomagali mi pasażerowie siedzący w tym samym przedziale również zbulwersowani sytuacja której byli świadkami !!!!! Pasażerowie Ci widząc co się dzieje zostawili mi swoje namiary w razie złożenia skargi na zaistniała sytuacje. Wszyscy włącznie ze mną byli zszokowani tą sytuacją ponieważ LOT jest tak otwarty na wszystkie dzieci i cały czas to reklamuje!!!!!Nadmieniam iż bardzo często latam tymi liniami i po raz pierwszy doznałam takiego traktowania i takiej obojętności na zaistniałe sytuacje, jestem w szoku po dzień dzisiejszy jak tylko wspomnę ten felerny lot. Nigdy więcej nie skorzystam z tych linii lotniczych!!!!
Domagam się pieniężnego odszkodowania za doznane krzywdy oraz ukarania załogi tego lotu za zaistniałe zachowanie żeby taka sytuacja nigdy więcej już nie miała miejsca !!!!!
Z poważaniem Agnieszka Cywińska agnieszkagrozen@op.pl
|