|
Wątek:
|
TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-12-10 13:25
|
Temat:
|
TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową
|
Treść:
|
Aktualność: TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową, której celem jest pokazanie nowej linii produktowej TUI specjalizującej się w organizowaniu rodzinnych wakacji.
TUI Family zastąpi w tej roli Scan Holiday. Kampanii towarzyszy promocja na rodzinne oferty wyjazdowe, w ramach której dziecko jedzie na wakacje za 0 zł, a dorośli płacą 20% mniej. Promocja potrwa do 31 grudnia.
Nowy spot rebrandingowy zwraca uwagę na fakt, że TUI Family bazując na doświadczeniu marki Scan Holiday, przejmuje od niej rolę eksperta w organizowaniu rodzinnych wakacji. Scan Holiday jako pierwszy touroperator na polskim rynku turystycznym zaproponował formę wypoczynku dla rodzin z autorskim programem animacji dla dzieci.
TUI Family to nowa linia produktowa skierowana do rodzin z dziećmi. W całorocznym katalogu TUI Family znalazły się kluby Scan Holiday, dawniej zwane klubami FanScan, gdzie opieką nad dziećmi i zapewnieniem im atrakcji podczas wyjazdu zajmują się polskojęzyczni animatorzy. W TUI Family skatalogowane zostały także hotele Magic Life przeznaczone dla rodzin aktywnych, lubiących czynnie uprawiać sport. Również w ośrodkach Magic Life, prócz pozostałej obsady, zajęcia będzie prowadził polskojęzyczny animator. W katalogu dostępnych jest łącznie 42 obiekty (34 hoteli z klubami Scan Holiday i 8 hoteli z klubami Magic Life).
Za przygotowanie kreacji kampanii rebrandingowej odpowiedzialna jest agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest. Spot rebrandingowy będzie emitowany w drugim i trzecim tygodniu grudnia na antenie TVP i stacji tematycznych TVN oraz na kanałach telewizyjnych z pakietu AT Media i Discovery, w tym AXN, Canal+, Foxlife, Planete czy National Geographic. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą intensywne działania w Internecie.
|