|
Wątek:
|
EasyJet z polską stroną
|
Autor:
|
Czytelnik IP 188.220.166.*
|
Data wysłania:
|
2010-12-05 20:25
|
Temat:
|
Easyjet Polska strona
|
Treść:
|
witam, mam ptanie. Zarezerwowałem bilet dla dziewczyny,podałem zły adres email i nie otrzymałem potwierdzenia lotu oraz samego biletu,natomiast mam karty pokładowe które zdążyłem sciagnąć i numer rezerwacji. Czy na samej podstawie kart pokładowych moja dziewczyna bedzie mogła bez problemu się odprawić. Zakupu biletu dokonał kolega ze swojej karty kredytowej a niestety jego juz nie ma i z tad moja obawa,poniewaz Wy jako firma chcecie z nim rozmawiać,gdyż próbowałem zmienic ten zły e-mail w Easyjet i lipa. wiec numer rezerwacji i karty pokładowe mam,czy bedzie problem???
|