|
Wątek:
|
Reklamacje kierowane do biur podróży po nieudanych wakacjach
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.205.45.*
|
Data wysłania:
|
2010-12-01 21:46
|
Temat:
|
Reklamacja do biura podróży
|
Treść:
|
pomoc w uzyskaniu odszkodowania za zmarnowany urlop!!! razem ze swoimi bliskimi, przyjaciółmi lub tylko we dwoje pojechaliście na długo wyczekiwany urlop, a na miejscu okazało się, że np.: dostaliście zły hotel! panowały skandaliczne warunki higieniczne! rezydenta lub pilota nigdy nie było! jadłeś niejadalne i monotonne jedzenie! był zły transfer! lub wystąpiły inne niedopuszczalne zaniedbania? zatem masz prawo do słusznego odszkodowania!
jak najszybciej napisz do nas na e-maila: udany.urlop@gmail.com opisz w nim wszelkie zaniedbania, których dopuściło się biuro podróży. pomożemy ci uzyskać odszkodowanie!
|
Odpowiedzi:
Reklamacja do biura podróży [2012-07-15 20:30 192.162.62.*]
Córka wyjechała na 12 dniowy wypoczynek do Włoch-Rimini.W ofercie zaproponowano nam hotel,który gwarantował wszelkie wygody.Niestety po przyjeździe okazało się,że nie ma tam zagwarantowanych w ofercie rzeczy.Złe warunki higieniczne.Przez 12 dni pokoje nie oglądały sprzątaczki.Straszny stan łazienki.Kabina z dziurą w podłodze,zamiast odpływu,brak zasłonki.W pokoju brak kontaktu dzięki któremu córka mogłaby napić się ciepłej herbaty. Wakacje w Rimini(obóz młodzieżowy przypominały obóz koncetracyjny.Z taką traumą powróci z wakacji moje dziecko.Chamskie zachowanie wychowawcy,to też spowodowało,że moje dziecko jest w tej chwili na skraju załamania nerwowego. Wspomnę także o posiłkach.Zimne frytki,zimny kurczak popijane zimną wodą.Dziecko jest słabe z głodu.Nie mogła nawet wyjść do pobliskiego sklepu,bo obowiązywał zakaz samodzielnego opuszczania hotelu.Zaznaczam,że córka jest pełnoletnia.Zabawy organizowane przez wychowawców opracowane były dla dzieci 10-letnich.Będzie wspominać pobyt na obozie jak koszmar,a nie jak wypoczynek.W tej chwili nie ma nawet siły,żeby się spakować,a jest zmuszona przed wyjazdem w godzinach przed południowych do zwiedzania Wenecji odpowiedz » Reklamacja do biura podróży [2013-07-23 11:04 212.180.211.*]
ja jestem po zakończonej sprawie z biurem podróży. Na szczęście dostałam odszkodowanie, bo inaczej sprawiedliwości nie byłoby na świecie. mogę teraz komuś poradzić co z tym robić. mój mail: magramazureczek@wp.pl odpowiedz » Reklamacja do biura podróży [2015-10-23 16:01 94.154.28.*]
witam tez skladalem reklamace do biora 2 razy ordzucona , chodzi o syf w pokojach na plazy brudne naczunia ,grzyb w lazience itp. co teraz moge zrobic. odpowiedz » Reklamacja do biura podróży [2013-09-08 22:17 89.74.125.*]
Witam Właśnie przyjechałam z upragnionych wakacji, które okazały się totalnym niewypałem. Prośba o pomoc w napisaniu reklamacji do biura podróży (szablon?), może jakieś dodatkowe sugestie. Zupełnie nie wiem jak mam się do tego zabrać. pozdrawiam Ada odpowiedz » Reklamacja do biura podróży [2013-07-23 11:03 212.180.211.*]
ja jestem po zakończonej sprawie z biurem podróży. Na szczęście dostałam odszkodowanie, bo inaczej sprawiedliwości nie byłoby na świecie. mogę teraz komuś poradzić co z tym robić. mój mail: magramazureczek@wp.pl odpowiedz » Reklamacja do biura podróży [2013-10-01 20:38 81.190.246.*]
Witam!Właśnie wróciłam z 2 tygodniowej wycieczki w Egipcie organizowanej przez Alfa Star.Tydzień spędzony w Tabie to jakiś koszmar-obóz przetrwania, za który zapłaciłam cięzko zarobione pieniądze.Na szczęście jeden z rezydentów był ok ii na naszą prośbę załatwił na zmianę hotelu w Sharmie w którym spędziłyśmy niezapomniane chwile.Niestety z naszej 12 osobowej grupki wczasowiczów w Tabie nie wszyscy mieli takie szczęście jak my, ponieważ wycieczkę mieli wykupioną na 7 dni w związku z czym cały urlop mieli zmarnowany. Bardzo proszę o wskazówki jak odzyskać od biura pieniądze za zmarnowany urlop Pozdrawiam Hania odpowiedz » Reklamacja do biura podróży [2013-09-09 14:35 109.95.149.*]
hej chciałam napisać pod podany e mail ale nie chce mi wysłać pisze reklamacje jak możesz coś doradzić napisz dona28-28@o2.pl odpowiedz » Reklamacja do biura podróży [2011-01-19 02:41 188.137.80.*]
wczasy wykupione na 5 m-cy przed wylotem,do wymarzonego hotelu ,z wieloma udogodnieniami,szczegolnie dla dzieci...,jednak po przylocie okazało sie,ze nie ma dla nas miejsca w wybranym hotelu,z umowy i przewieziono nas do inego miasta, do hotelu niby o tym samym standardzie, ale ubogiej kuchni, braku udogodnień, o ktorych byla mowa w hotelu z umowy..., z malymi dziecmi siedzielismy na walizkach,nie wypakowujac sie , bo nie wiadomo bylo, kiedy nas "przteransportują" do naszego hotelu ...ponad dwa dni bylismy przetrzymywani w tym hotelu , po wielkich przebojach z rezydentkami, w koncu znalazly sie miejsca w oplaconym hotelu...tak tez z 7 dni, zrobily sie 4... czy mamy szanse na wygranie tej sprawy w sadzie konsumenckim? reklamacje przez biuro podrozy zostaly odrzucone...rekompensata-5% znizki na kolejne wczasy...śmiechu warte... czy mamy walczyć? odpowiedz »
|