|
Wątek:
|
Fly.pl z własnym Contact Center
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-12-01 01:43
|
Temat:
|
Fly.pl z własnym Contact Center
|
Treść:
|
Aktualność: Internetowe biuro podróży Fly.pl usamodzielnia obsługę Contact Center swoich klientów.
Przez ponad rok zajmował się tym zespół konsultantów spółki Enovatis, do której należą portale turystyczne EasyGo.pl, Wakacje.pl i Wypoczynek.pl. Decyzja ta jest konsekwencją nowej strategii Fly.pl związanej z majowym przejęciem jej przez płocką spółkę Urlopy.pl.
Fly.pl przez 14 miesięcy skupiała swoje działania przede wszystkim na pozyskiwaniu klienta poprzez różnorodne działania marketingowe on-line i off-line oraz współpracę z organizatorami podróży. Obsługę pozyskanego ruchu przekazywała w całości do CC Enovatis. - Taką strategię zaczerpnęliśmy od naszych ówczesnych niemieckich partnerów i właścicieli, firmy Comvel GmbH - wyjaśnia Grzegorz Bosowski, Prezes Zarządu Fly.pl. - Po zmianach własnościowych wypracowaliśmy nową strategię i postanowiliśmy samodzielnie obsługiwać naszych klientów - dodaje Bosowski.
Fly.pl przygotowywał własne struktury CC od kilku miesięcy. Zainwestowano w nowy sprzęt i stworzenie odpowiedniej struktury technologicznej. Do pracy zaproszono sprawdzonych konsultantów. - Ruch przejmujemy od września i stawiamy na utrzymanie wysokiej jakości obsługi - podkreśla Grzegorz Bosowski.
Nowe Contact Center Fly.pl przeniesione zostaje do nowej, warszawskiej siedziby firmy przy ul. Wołoskiej. Rezerwacje drogą elektroniczną składać będzie można przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Telefony infolinii czynne będą niezmiennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00 i w soboty od 9.00 do 14.00.
|