Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Fly.pl z własnym Contact Center
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2010-12-01 01:43
Temat: Fly.pl z własnym Contact Center
Treść: Aktualność:
Internetowe biuro podróży Fly.pl usamodzielnia obsługę Contact Center swoich klientów.

Przez ponad rok zajmował się tym zespół konsultantów spółki Enovatis, do której należą portale turystyczne EasyGo.pl, Wakacje.pl i Wypoczynek.pl. Decyzja ta jest konsekwencją nowej strategii Fly.pl związanej z majowym przejęciem jej przez płocką spółkę Urlopy.pl.

Fly.pl przez 14 miesięcy skupiała swoje działania przede wszystkim na pozyskiwaniu klienta poprzez różnorodne działania marketingowe on-line i off-line oraz współpracę z organizatorami podróży. Obsługę pozyskanego ruchu przekazywała w całości do CC Enovatis. - Taką strategię zaczerpnęliśmy od naszych ówczesnych niemieckich partnerów i właścicieli, firmy Comvel GmbH - wyjaśnia Grzegorz Bosowski, Prezes Zarządu Fly.pl. - Po zmianach własnościowych wypracowaliśmy nową strategię i postanowiliśmy samodzielnie obsługiwać naszych klientów - dodaje Bosowski.

Fly.pl przygotowywał własne struktury CC od kilku miesięcy. Zainwestowano w nowy sprzęt i stworzenie odpowiedniej struktury technologicznej. Do pracy zaproszono sprawdzonych konsultantów. - Ruch przejmujemy od września i stawiamy na utrzymanie wysokiej jakości obsługi - podkreśla Grzegorz Bosowski.

Nowe Contact Center Fly.pl przeniesione zostaje do nowej, warszawskiej siedziby firmy przy ul. Wołoskiej. Rezerwacje drogą elektroniczną składać będzie można przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Telefony infolinii czynne będą niezmiennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00 i w soboty od 9.00 do 14.00.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Fly.pl z własnym Contact Center [2010-12-01 05:25 193.93.91.*]
Szukasz taniego noclegu ? Polecam ten serwis --> http://tanie-noclegi-online.pl/ Jeden z lepszych z serwisów z bazą noclegową jaką widziałem. odpowiedz »

Fly.pl ma Contact Center [2010-12-01 01:43 89.72.186.*]
Swietne biuro! Bylam na urlopie z nimi w pazdzierniku. Kontakt z biurem bez zarzutu i oferta zgodna z opisem, zadnych niemilych niespodzianek. Na pewno bed ekorzystac z ich uslug w przyszlosci zwlaszcza ze dalam sie namowic na karte Payback by miec dodatkowe korzysci :-) odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij