|
Wątek:
|
Biuro podróży wypłaci rekompensatę za starty niematerialne
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.221.146.*
|
Data wysłania:
|
2010-11-25 21:41
|
Temat:
|
Biuro podróży wypłaci rekompensatę za starty niematerialne
|
Treść:
|
Witam wszystkich.Z ciekawoscia przeczytalam wypowiedzi i mam mieszane uczucia.Ja naprawde chcialabym otrzymac rekompensate za straty niematerialne,bo tegoroczna wycieczka do Turcji z biurem BEE FREE nie nalezala do udanych.NA samym poczatku dostalam bilet powrotny na samolot z bledna data.Kiedy zglosilam to organizatorowi jeszcze przed wylotem do Turcji,kazano mi sie zglosic do pilota na miejscu.Tam owszem dostalam swistek papieru wypisamy recznie i przu odprawie zaczely sie schody.Potraktowano mnie jak falszerza a kiedy chcialam,aby wezwano kogos z biura podrozy do wyjasnienia sprawy-niestety nie doczekalam sie.Mimo wielu wezwan przez megafony,na lotnisku w Antalii nikt sie nie pojawil i mi nie pomogl.W sumie jakos przekonalam obslugujacych lotnisko,ze to nie moja wina i jakos wylecialam.Ale przedtem jeszcze kierowca wiozacy z hotelu na lotnisko pomylil terminale.Jemu nie udali sie wytlumaczyc,ze ma pojechac dalej.Byl przy tym wrecz brutalny i chcial na sile wuciagnac mnie z busa.Dopiero przechodzaca pracownica biura Ecco Holiday pomogla mi i przekonala go do zawiezienia na wlasciwy terminal. Pomijam juz inne niedociagniecia organizacyjne BEE FREE i zachowanie pilotki.Mimo sugestii o slabym wyzywieniu,stwierdzila,ze i tak za duzo jemy i musimy sie ograniczyc ,zeby wystarczylo dla kolejnej grupy.To sa tylko wyjatki,jest takich rodzynkow wiecej. Oczywiscie napisalam reklamacje do biura i otrzymalam bardzo lakoniczna odpowiedz nieakceptujaca moich roszczen. W zwiazku z tym bede szukac mozliwosci zeby wszystkim potencjalym klientom BEE FREE wybic z glowy jakikolwiek wyjazd z tym biurem.Sa nierzetelni i nieuczciwi. I mam prosbe do internautow.Prosze o pomoc-jesli ktos wie gdzie i w jaki sposob mozna sie zwrocic w tej sprawie-bede wdzieczna. Pozdrawiam wszystkich
|